Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 har ikke fått mensen etter at jeg fikk en gutt for 9 mnd siden.... går på ceracette... men ikke alltid vært like flink å ta den... nå kommer det litt sånn rosa slim.... trodde jeg begynte å mensen, men har ikke det.. kommet innimellom siden søndag.. har ikke fått kjøpt test enda, ...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Så kjøp test da istede for å spørre her om vi vet om rosa slim betyr du er gravid! Har aldri hørt det før forresten!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 stått opp med feil fot idag...??? nå er det 30 min til nærmeste apotek, og akkurat den uka her har jeg ikke bil..... så beklager at jeg plaget deg med mitt spm... hadde jeg hatt test hadde jeg vel ikke giddi å spurt...
SuzyQ Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 U hu, her var det noen som hadde stått opp på feil fot gitt... Og som signerer anonym. VOKSENT! ¨Til det som hovedinnlegger spør om... Litt vanskelig å si, siden du ikke har fått mensen igjen, litt sånn ut i det blå... Men jeg hadde festeblødning både med nummer 1 og 2. Så kjøp en test og finn det ut!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Tåpelig spørsmål da, for hvordan i alle dager skal noen her vite om du er gravid ?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hm..noen som er sur i dag ser jeg...send noen som har bil ut for å kjøpe test. evt ta en tur p hs eller legen å få tatt en
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 takk... det var igrunn feste blødning jeg lurte på... husker ikke helt om jeg hadde det sist.. for da hadde jeg mange tester.... jeg venter ikke svar at jeg ER det, men bare lurte på tegnene... ingen tegn er sikre uansett...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 takk, skal få kjøpt neste uke, ingenting som haster... ) var bare et lite spm, om det var et tegn.. har ikke planlagt å bli gravid igjen, men om jeg er det så er det bare koselig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå