Gå til innhold

Denne bagen... IGJEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakket dere? Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle pakke når det var tre uker igjen. Nå er det tre uker igjen, og jeg har ikke lyst til å pakke. Da kommer fødselen så skremmende nær... Hehe..! Hadde også tenkt å begynne å montere seng, stellebord og vogn, men... Vææææ!! Skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt over fire uker igjen, og bagen har stått på stua i et par uker allerede. Men det er fordi vi har 3 timers kjøring til sykehus (altså ikke bare for gubben å stikke hjem etter det jeg glemmer), og fordi modningskynnerne jeg har slitt med har gjort det litt mer usikkert om jeg kommer til å gå helt til termin...

er forøvrig helt enig med deg, det er litt skummelt at det nærmer seg så fort....

Skrevet

Samma her, har 2,5 timers kjøring til sykehus vi og... Huff, må vel bare pakke snart... Regner med å gå litt over og jeg da, men er vel best å være forberedt...

Skrevet

Hmmm. Gubben har begynt å mase på meg om jeg ikke har tenkt å pakke bagen snart... har jo enda 7 uker igjen. Syns liksom det blir litt tidlig. Hadde tenkt å pakke etter jul. Skal jo bruke noen av de klærne jeg har tenkt å ha med meg. Bagen til babyen er jo ferdigpakket.

Men nå bor jo vi bare 5 min fra sykehuset, så det er vel ikke så farlig om gubben må hjem og hente noen småting til meg...

Skrevet

Forrige gangen pakket jeg bagen i januar og skulle først føde i april....he, he. Det var fordi jeg syntes det var så koselig å pakke den. Vi bor 5 minutter med bil fra sykehuset, så strengt tatt var det ikke nødvendig å pakke noe bag i det hele tatt. Videre var ikke pakkingen av den beste sorten, særlig ikke når det gjaldt klærne jeg hadde plukket med til meg selv. Hadde lagt ned flere par jeans, visstnok i stretch-stoff, men hadde jo ikke tatt høyde for at man måtte gå med giga store bleier og nettingtruser i dagevis....- så de passet dårlig kan man si, he, he.....Hadde også tatt med en del bom-ting til babyen. Hadde med klær i str 56 og 62, og det passet jo ikke til den lille prinsessa vår, så pappan måtte kjøpe inn noe nytt i str 50 og 52.

Denne gangen tror jeg at jeg pakker idet jeg drar og rekker jeg det ikke, får mannen hente det etterpå :)

Skrevet

Hva med å bare skrive en bra liste i stedet? For de som ikke har tre timer til sykehuset, i alle fall - mye lettere å huske alt som skal pakkes når man har en liste å gå etter med det aller nødvendigste. Hvis jeg skulle pakke i dag hadde nok den bagen inneholdt mye rart... Med en grundig liste kan jo til og med min mann klare å pakke riktig:-)

Skrevet

Vi bor 10 min unna sykehuset, og jeg har egentlig ikke tenkt så mye på å pakke bag.. Faren er stor for at jeg føder før termin, så jeg skulle kanskje gjort det, men jeg bruker jo mye av tingene nå siden jeg er sykemeldt, morgenkåpe, tøfler, kosedress osv...

Hva kan man pakke som man IKKE trenger i tiden før sykehuset?

Greier man å pakke en bag mens man går hjemme med rier og venter på at det skal bli tid for å dra på sykehuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...