Gå til innhold

Juli: Hei alle juli damer :o)

Torpekjærringa

Anbefalte innlegg

Ille stille her ja....;o)

Hvordan har julibarna det?

Mi lille springer nå rundt stuebordet...men nekter fremdeles å slippe seg frivillig ;o) ei lita redd frøken det se......hihi :o)

Men vi vet hun kan...går opp til 10 skritt mellom mamma & pappa - så jeg stresser ikke noe med det!

Skravla går..............ikke så veldig mange forståelige ord ennå...men det blir fler og fler for hver uke syns jeg!

Nå gleder vi oss til juleferie i Thailand.. reiser på søndag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo heldiggrisen!!

Her er det full fart dagen lang. HAn ahr hatt litt feber i noen dager men er nå frisk som en fisk igjen!!

Han elsker juelpynt (grrrr) og virkelig ELSKER å rive alt ut av skap om dagen....en skikkelig ramp!!!!

Og har han mulighet så åpner han dusjkabinettet og setter på vannet:(

ellers amngler jeg bare 5 gaver av ialt 30 julegaver. Og huset er vasket. Så vi mangler bare pepperkaker...men jobber ræva av meg på jobben om dagen så aner ikke når jeg får tid.....

God tur til varmere strøk da..kan gjerne sende litt (mye) sol hitover altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her gjemmer alt mulig rart.Nå mangler jeg 9 teskjer og en av hans smokker.Finner de ikke noen steden.Skjønner liksom ikke hvor de kan være.Han skal ha alt han ikke får lov til.Støvsuger er noe av det beste da :-) Ellers er han en veeeeeeeeeeeldig aktiv gutt,springer rundt huset,river ned alt,tar ut alt i skapet,ut av skuffene osv.

Ja,ja sånn har vi det :-)

Han sier ikke så mange ord som vi skjønner men han "prater" på sitt språk :-)

Vel Torpekjærringa kos deg i Thailand,blir sikkert innmari gøy.Du får skrive hvordan dere hadde det når du kommer tilbake.GOD TUR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :o)

Snuppa mi har jo gått en stund nå, så nå løper hun rundt dagen lang, klatrer og river ned alt mulig. Leker ligger slengt overalt, for det første hun gjør om morgenen er å tømme alle lekekassene på hodet... uff hi,hi

Hun skravler i ett kjør, og det er en god del forståelige ord nå. Er spesielt glad i dyr da. Kan veldig mange dyr og dyrelyder. veldig festlig når hun løper bort til folk i butikken osv og grynter eller roper ko-ko he,he

Hun er veldig aktiv og ikke minst HISSIG! snakk om temperament!! Her er det skikkelige raserianfall hvis noe går i mot hennes vilje!

Også er hun blitt veldig opptatt av lillesøster som nå er 3 1/2 uke. Snakker om og ser etter "baby" hele tiden, prøver å gi henne smokken (havner for det meste i øyet eller deromking, men...) og koser kjempemye-med oss også. Veldig koselig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...