Gå til innhold

April: Da er jeg og Amanda hjemme i dag, så nå forventer vi litt aktivitet her inne.... :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en del det der. Skulle få det skikkelig denne gang!?!

Eg skal være hjemme eg og da... hehe - men skal eg tur ut med barna rundt lunsj tider.

Så skal eg strikke ferdig en julegave i dag og gjøre ferdig pepperkakehuset. Hmmm... og eg som skal være alene her med 4 barn i dag... frister ikke mye alt dette her.

Skal me bytte - så kan eg slappe av og kose med Amanda og så får du mine tre + han som eg har på lån? Hehe

Huff..håper hun blir frisk snart da.

Jeg er hjemme,men har vært på skolen å hatt naturfagsprøve i morges,men forstod ingenting så var ferdig på et kvarter,skal på kontroll med Simen kl.15. idag,men må ta bussn kl.11.30 for å komme oss,så jeg er her en stund til hvertfall:) henter han i bhg om ikke så veldig lenge.

Hmm..tror faktis jeg skal se om jeg finner meg en bukse idag,blir vel mammabuske,selv om jeg ikke fordrar de,liker ikke å ha bukse oppover magen,så skal høre med en vennine om hun kanskje kan klippe litt bort og sy det etterpå..=)

Huff, stakkar dere da.. jeg er her enn så lenge.. skal trekke visdomstann i dag... *gruer meg skikkelig* så er mulig jeg ikke kommer til å fungere før på nyåret... Har aldri trekket tann før, men har en følelse av at det kommer til å bli helt forferdelig.. hehe, tro alltd det verste...

masse god bedring klemmer fra

Åysan,-du har litt holde styr på du også!!

Du får jo gjort litt selv med den gjengen på slep, det er ikke verst!

Nå har jeg lagt Amanda, så nå kan jeg titte innom litt igjen. Hun er ikke med på at jeg skal sitte foran pcen, da blir hun sint - det er best å gjøre som sjefen sier...

Bytte?? Jada den er grei, bare kom med de du!!! :-)

(sånt kan man si når man sitter på trygg avstand..hehe)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...