Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 det er en stund siden han var syk og ikke fikk sove på natten og etter den gangen så vil han bare ha mat igjen på natten og vi er inne hos han flere ganger i løp av en natt. men for 2 dager siden så ville han ikke sove i det hele tatt. han våknet i 0130 og ville ikke sove. det eneste som hjelp var å gå frem og tilbake i stuen da sovnet han. men med en gang eg satt meg ned i sofaen eller la han tilbake i senga så våknet han. men han sovnet klokken 0600 og sov 2 timer. han fikk og veldig høy feder dene natten. i natt som var så var han våken fra me la han i 2000 tiden helt til 0500 og da ville han stå opp klokken 0600, og han hadde ikke feder i det hele tatt. vi er veldig trøtte, han sov jo gjennom hele nettene før men nå er det ett par måneder siden sist. hjelp er det noen som han hjelpe meg. hva har dere gjort???? har prøvd alt når han var frisk. vet ikke kor lenge eg takler dette lengere................
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Stakkars dere....!! Hvor mye sover han på dagen?? Kan han sove for mye da, slik at han ikke er trøtt nok når natten kommer?? Ligger han i senga si når han er våken eller tar dere han opp med en gang?? Er ofte barn som trenger en lang tid i senga si før de sovner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå