selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Heisann, jenter! Velkommen til en ny, fantastisk dag i denne ferden mot en ny tilværelse! Hvordan er formen idag?
bobby - nr 2 i juli Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei twilight-jenter og alle andre! Her er formen strålende, er på jobb i dag (selv om permisjonen startet i går...). Endel ting som må gjøres ferdig før jeg kan melde meg ut fra jobben i noen måneder... Og så skal vi ha et viktig møte i dag (med kake.. hehe..), så er jo greit å få med seg det. Ha en fin dag alle sammen!
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Viktige kakemøter er kanskje ikke så dumt som avslutning før permisjon Men ikke overanstreng deg så den gode formen forsvinner! Selv begynner jeg virkelig å kjenne at det nærmer seg slutten... mye nedpress og denne flotte, fine følelsen av barnets hode som gnur seg ned i bekkenet... er som ei heklenål som stikkes ned i underlivet mitt... det er jo UMULIG å ikke krøke seg sammen og komme med et lite stønn når det skjer - noe som fikk kjerringa på gardinbutikken på mandag til å skrike ut "åherregud nei du må ikke føde her nei!!!" jaaada.. det skulle nå vært århundrets styrtfødsel og det da, om jeg ikke hadde rukket å komme meg ut av gardinsjappa hennes og praia en drosje de 800 meterne bort til jordmora....
DiddiDaddi Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Godmorgen ) Tenk...6 desember, og ikke et snøfnugg i nord! Sliter litt med å få adventsstemningen på plass! Dyster værmelding med regn hver dag...sukk, ønsker meg snø jeg! I går hadde jeg endelig en ganske fin dag uten for mange og intense kynnere, typisk at de begynner å forsvinne når det egentlig burde ta seg opp ) Fikk meg et nytt problem i løpet av gårdagen...lurer på om det er bekkenet? Tror det er symfysen - er ihvertfall midt mellom beina det gjør vondt (rødme), og du verden så vondt det gjør!! Jeg sender all min sympati til dere som har slitt med bekkenløsning lenge! Er jo normalt at det løsner litt nå på slutten...kjennes ut som det skal rives i to her...eneste som funker er å ligge på siden med en pute mellom beina. Høres vel ut som det er bekkenet da, eller hva, erfarne jenter? I dag skal de siste julekortene skrives, og babytøyet jeg vasket i går skal på plass i stellekommoden ) Utpå dagen håper jeg også å få møtt Sponge som er i byen, synd dere andre bor så langt unna!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 God dag, jenter.... nettopp stått opp igjen jeg, etter en time på sofaen- IGJEN! Skjønner ikke heller, jeg, nei! Går det an å bli så trøtt og sliten av å ikke gjøre noen ting? Dvs. stå opp, spise frokost og kjøre guttungen i barnehagen... Tror jeg må skylde på snømangelen- det er jo pinadø mørk døgnet rundt- mister litt av den gode førjulsstemninga jeg hadde gleda meg til... Ellers er formen fin, begynner å bli litt "pløsete" i ansiktet ser jeg, men det er jo ikke uvanlig når det nærmer seg. Skal ta fatt på pannekakerøre her- har invitert mamma og kjæresten idag, og så var det de berømte siste vinduene...
SpongeBob Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Så formen er egentlig fin over hele linja, bortsett fra litt (unnskyld) "vondter"? Høres bra ut. Selv har jeg omsider kommet meg på nett på denne helvetesmaskinen og sitter og skal sjekke jobbmail, men måtte jo inn og se hva dere driver med først... Eneste plagen jeg har i dag er faktisk en altfor travel timeplan og null arbeidslyst - tror jeg har permisjon i hodet selv om jeg har to og en halv uke igjen, jeg... Men søndag er jeg tilbake fra tur, da blir det avslapping og nedtrapping og mange andre koselige ord for mitt vedkommende. Stinemor: Har ikke mulighet for å komme meg på BiM-treffet før nærmere ni, så jeg tror jeg avlyser og har det til gode til januar eller så. Må ha litt "House" og søvn hvis jeg skal være menneske i morgen, men har sendt deg en innbydelse på sms:)
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 liten2: joda, det går fint an å være utslitt av det du nevner... selv så er det akkurat nok aktivitet til at jeg trenger en time minst for å komme meg... gjett om jeg gleder meg til fødsel da, med så masse energi som jeg her! wow! stinemor: høres merkelig likt den bekkenløsninga jeg har ja...hehe... vær bare glad det kom så seint Husk å ikke "skreve" så mye - ha beina samla når du går inn og ut av bilen, ligg med pute mellom beina når du ligger (også om natta), ikke kryss beina når du sitter osv. Heldigvis ikke lenge igjen nå sponge: neineineinei! "vondter" er ikke et ord! Overløper!!! TID FOR HILSNINGER: Jeg har nettopp hatt en lang samtale med 1D, skal hilse så mye til hele gjengen. Det går strålende med både henne og lillingen, han legger fint på seg og de har god oppfølging på st.Olavs. Blir antagelig liggende til minst over helga antas det. Vims og Bompi har det også flott - de har flytta hjem begge to, Bompi blir bare penere og penere (jeg er så heldig at jeg får se bilder) og det virker som om vims begynner å bli seg selv igjen Jeg skal også videreformidle en TUSEN takk for gratulasjonene fra Hanne og lillejenta Fikk nettopp melding, de har faktisk sovet flere timer nå på formiddagen, og koser seg masse alle tre på barsel.
SpongeBob Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Derfor jeg skrev unnskyld - jeg bare misliker ordet "smerter" av og til. Og så er det jo litt morsomt siden jeg vet at du misliker "vondter" så sterkt:) Har nok en liten times "fri" mellom alle avtalene mine, kjenner at å sitte her i fred og ro med en kopp kaffe er nøyaktig det jeg trenger. Merkelig hvor mye ekstra energi de ekstra kiloene krever! Godt jeg har bil - hvem hadde trodd at jeg noensinne skulle tenke slik...? Så hyggelig å høre at både 1D, Hanne og Vims har det bra, for ikke å snakke om Bompi, Hanne-avleggeren og mini-1D! Det er jo det som er målet med oppholdet her inne, å produsere små tøffinger som er klare til jobben med å oppdra foreldrene sine. Speaking of which, kanskje jeg burde ringe og høre hvordan det går med arvingen, om han har slitt ut mormoren sin totalt? Blir vel ikke mye mer BiMming på meg i dag, så dere får ha en strålende aften alle sammen, så kommer jeg sterkere tilbake. Nå må dere ikke løpe av gårde og få barn i natt alle sammen, forresten, i følge nedtellingen her har jeg faktisk hele 50 dg igjen, og jeg kommer til å bli så ensom uten dere...
DiddiDaddi Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 I dag har det jammen vært en stille dag på tråden vår ) Jeg har endelig fått skrevet ferdig julekortene, nå er det bare å få dem avgårde! Alt av babyklær er også vasket og lagt i stellekommoden...jeg er merkelig ajour...hva i all verden skal resten av desember brukes til?! Min kjære er avgårde nå og kjøper videokamera (får tilskudd til det i julegave av mine foreldre), fint å ha det i hus før snuppa kommer! Skal prøve å være flink å filme fra hun kommer, koselig å ha til senere. Kanskje vi kan lokke fram et lite show fra innsiden av magen også, gøy når føtter stikker ut som trommestikker ) Godt å høre at alle nybakte mødre og smånurk har det bare fint ) Snart er det vår tur også! Kan ikke love at jeg kniper igjen for din del Sponge...men innstiller meg på overtid her (for å slippe å bli skuffet og utålmodig), så kanskje våre søte små kommer samtidig! Hvis jeg skal knipe igjen, må du komme til sykehuset her å føde, så kan vi dele rom og skravle og kose oss i barselsdagene )
DiddiDaddi Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Hehe...har glemt å fortelle at magen min jammen ser rar ut nå! Ikke nok med at jeg har fått nok hår på magen til å snart kvalifisere til å ha pels, ikke hud, men jeg har fått både pigmentstripe og en underlig "pigmentnavle" ) Rundt min nå nesten utstående navle er det en brun runding (samme farge som pigmentstripen) på ca 1,5 cm på hver side...ser så snålt ut! Nå mangler bare strekkmerkene, så har jeg pyntet meg til jul )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå