"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 som slår, klyper og lugger. Han syntes det bare er fryktelig morsomt hvis jeg sier nei og tar han bort. Det er faktisk veldig vondt. Nesten så tårene spretter når han klyper meg. Han tar tak å vrir om. Han blir veldig fort sint om dagen også, hvis han ikke får til noe. Det er vel ikke trassalder nå?? Hjelp meg!!
2_TETTE Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei du. Ikke noe gøy det der. Gutten vår ble også veldig sånn en periode og det hender fortsatt.(Han er også 14 mnd) MEN, jeg har funnet ut at nei og det å bli sint på han fikk motsatt virkning faktisk og han ble mer sint inni seg fordi han ikke forsto og gjorde det mer. (Kan være derfor han ler når du sier nei. Latter kan også være tegn på usikkerhet. De skal liksom tulle det bort) Er ikke sikkert jeg har fasiten, men etter en mnd med konsekvent reaksjon fra både meg og pappaen har det blirr mye bedre. Vi sier au med en gang og ser trist ut (dette en VELDIG kort periode 1sek. kanskje) og så tar vi hånda hans og stryker mot kinnet vårt og sier åååååå, så deilig, mmmmmmmmmmmmm og smiler masse og hvis han vil være med på det gir vi masse oppmerksomhet rundt det å være god. Dere kan jo prøve, men husk at han i starten ikke skjønner hva dere driver med og at det kan ta litt tid før han gir respons og syntes det blir koselig med all strykingen og sånn. I dag har vi en gutt som tar armene godt rundt halsen vår og vil kose masse hver dag og det er såå koselig. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå