Kobra Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei hei....vært vekke en stund jeg, prøvd å få tankene over på noe annet...men det er ikke lett nei!!!! Skal til gyn idag, håper det er noen egg som er store og fine!!! Har gått på pergo denne mnd, så det blir jo spennende å se!!! =)=)=) Håper det blir en spire i julegave fra sambo!!!!! Gratulerer så masse til alle som har testet positivt!!! Lykke til på ferden!!! Lykke til alle dere andre...håper det blir mange spirer "under juletreet" =) Klem klem
Nutmeg Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Lurte på hvordan det gikk med deg:) Håper gyn finner mange flotte egg som er klare som .... egg.... til å bli befruktet:) Lykkeønskninger til deg:)
attpåklatt!! Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Hei du!! Lykke til hos gyn!! Skal krysse alt eg har for at det står gode egg i "kø" for å lage den beste julegaven!!! Er inne i el-tiden selv nå tror eg.. så håper virkelig at det er spire til meg til jul.. så kan vi flytte til 1.trim i lag!! Og vil ha en plass til nutmeg også... tvi tvi!! Klemklem!!
Kobra Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Takker for det Nutmeg!!! =) Du er alltid så koselig =)=)=) Går bra her med meg....hatt litt hetetokter pga pergotime, men ellers godt =) Så nå blir det spennende å se om eggene er klare! Gleder meg!! Hvordan går det med deg da? Håper det blir jule-spire på oss alle!!! Nei, da får eg gå...skal rekke en ferje.... Lykke til da Nutmeg!!!!! Klem klem
Kobra Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Takk for det "attpåklatt" Er så koselige dere to!!!! =) Ja, håper det står iallfall et par egg klare for befruktning!!! =) Tar gjerne imot tvillinger nå som vi har prøvd så lenge! Hehe... Så spennende da, midt i el....tror eg har el rundt den 10, hvis alt går som planlagt da... Vi flytter til 1 tri. ja....hadde vært så koselig!!!! =)=)= Lykke til da! Klem klem
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Lykke til Kobra. Skal krysse fingre og tær for deg at det er noen klare egg inne hos deg;o)
Kobra Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei hei alle sammen =) Joda...der var et egg på 15 mm eller hva det er hun kaller det... Så da skal jeg ta Ovitrelle (sprøyte) for å løsne egget...den tar jeg på søndags morgen...el på mandagskveld...så da blir det MASSE kos på søndag mandag og tirsdag!!! =)=)=) Gleder meg sånn til ikm jeg nå...håper vi klarer det denne gangen!!! =) Klem klem
attpåklatt!! Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Oj!! Sååå spennende da!! Bra at du hadde egg klart... håper virkelig det klaffer nå då!! Krysser alt eg har for deg... dette skal gå bra vett du!!!!! Hell og lykke til dere!! Kosemoseoverdose fra
Nutmeg Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Spennende:) Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser det som krysses kan for at du tester positivt rundt kommende IKM:):) Hel haug med lykkeønskninger!
Kobra Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2006 Takk for det Attpåklatt og Nutmeg =) Skal snart ut å kjøpe sprøyta snart...koster over 300 kr!! Så blir det vel en tur på legevakten søndagsmorgen, tror aldri jeg klarer å sette den på meg selv...har sprøyteskrekk!!! Hehe... Hvordan går det med dere to da??? Klem klem
Nutmeg Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Hei igjen:) Auau, sette sprøyte på seg selv.... Nei, tror jeg hadde slitt litt. Men, tror man finner oppdager uante krefter og talenter hos seg selv når det står om noe slikt:) Med meg går det bra. Har jo en tullesyklus som ikke samarbeider helt, men det ordner seg vel. Ut fra forrige syklus har jeg ikm uke 51, men jeg tror den kommer tidligere denne gangen. Har bestemt meg for å teste i romjula (dersom det skulle være behov for det). Da er jeg forhåpentligvis over IKM selv om syklusen plutselig skulle bli lengre enn forrige gang. Litt lite sex denne pp (sove, sove, sove), men vi får krysse fingrene at det er kvaliteten ikke kvantieten som gjelder;) Lykke til på søøndag! Skal sende den en vennlig tanke:) Ser frem til å høre fra deg igjen:)
attpåklatt!! Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 3oo kr for et egg.. hm.. dyr kilopris det!! Så vi får satse på at dette egget gjør jobben sin!! Lykke til ihvertfall!! Skal tenke på deg!!! Det går nok bra... men ta deg en tur på legevakten hvis du har skrekken for sprøyter!! Tror ikke det hjelper å stikke på seg selv, når en har skrekk fra før... Lykke til kobra!! Krysser alt eg har for deg!!!!!!!!!!!!!! Klemklem!! Og gooood helg!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 håper du blir gravid jeg kobra sprøyter er no pro å sette selv. jeg fikk med meg 3 sprøyter fra sykehuset da jeg fødte sønnen min, som jeg måtte sette selv, I MAGEN og det gikk helt greit :-) lykke til :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 ps, de sprøytene er så sylskarpe og tynne, at du merker det nesten ikke når du setter dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå