ava* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Har ei tulle på 9 uker i dag. Har helt fram til nå bare vært å lagt m smukk, sovnet selv i løpet av 10 min. De siste dagene har hun begynt å tøyse fælt + urolig på natta. Tror også jeg får mensen nå, kan det ha no med det å gjøre. hormonpåvirkning av henne??? Eller har de en sånn greie rundt 2 mnd. Håper noen vet!!!!
Expat Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Mensen kan forandre smaken på melken og redusere mengden midlertidig. Forsøk å få henne til å spise på slutten av hver dupp på dagen. Pump hvis hun nekter melken tvert. Og, dette er midlertidig, da! Du får kanskje litt økedag etterpå.
ava* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 hun spiser med stor lyst,så det er ikke no m smaken. men tror nok det er mindre enn vanlig. det har vært sånn siden søndag så jeg håper det snur snart?
ava* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Hun har forresten nå sovet i godt å vel 2 timer bør jeg vekke henne i forhold til økning i prod.?
Expat Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 La baby styre, du. Evt øking kommer etter mensen er over.
ava* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Takk for tiden!! Blomst til deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå