Gå til innhold

noen som vil ha tips ang. igangsetting?

Anbefalte innlegg

var hos fysioterapauten i går, hun setter også nåler. forklarte at jeg var klar nå, og hun gav meg et råd. i tillegg til de vanlige modningsnålene er det et punkt hun kan sette for å få skikkelig fart på ting. det er på lilletåa. i ytre,nedre hjørne av lilletåneglen.(på utsiden av neglen, altså..) hun torde ikke sette i og med at vi har litt lang reisevei, men sa at jeg kunne få mannen min til å trykke med neglen, eller spissen på en smørkniv el.l. vi prøver vel alt nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7360732-noen-som-vil-ha-tips-ang-igangsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal det trykkes for harde livet............. Samme hvilken av lilletærne??? Kanskje dobbel effekt hvis jeg trykker både på høyre og venstre samtidig????

Åååååååååååå pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis kom igjen *hihi*

Jeg fikk sånne nåler forrige uke av akupunktøren min, da en dag før termin. Jeg sitter her fortsatt med stor mage. Har tatt en panikktelefon til akupunktøren for å høre om hun kan gi meg et par intensive behandlinger, så nå sitter jeg her og venter på svar...

Annonse

Seriøst BOBALOOS??????????? Fikk du sånne nåler..........???

Ånei, jeg som fikk skikkelig troen her!!!!

Snufs........ nå begynner jeg snart å grine:(((((((((((((

Skal til legen min om en halvtime, så jeg må gå og ordne meg nå!!!

Kommer med åpningsoppdatering etterpå!!! Pliiiiiiiiiiis la meg ihvertfall være moden om ikke annet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenk på meg da....... modningstanker!!!

*ler av meg selv - desperat*

BABLOOS: fikk du i ørene, eller? fikk det hos aromaterapauten, overraskende lite vondt!

skal til akupunktøren i dag og skal be henne gi meg alt hun har! (hun er egentlig litt forsiktig m meg siden jeg er ømfintlig,men nå har jeg jo blitt så tøff, og termin er fredag)

Hun stakk meg også i ørene, ja. Syns egentlig hun stikker litt overalt om dagen. Syns akupunkturen hjelper for alt annet enn modning! Er i kjempeform, sove greit og hun har tatt bort den værste varmen i kroppen, men hvor blir det av babyen? Jeg håper inderlig at jeg får en ekstratime i kveld, da skal jeg be henne pushe på for harde livet - nekter å gå ut derfra uten rier!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...