gullet-07 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei Vet det er mange av dere her? Hvordan går det med dere? Hvor langt har dere kommet? Jeg syns jeg ser gravide overallt hvor jeg går:))
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 jeg er 21+3.....steintrøtt og håper karusellen snart stopper slik at jeg kan gå av. Føler øynene triller rundt i hodet mitt.... enn du da?
Superlykkelig<3 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Heihei, gravide magar å barnavogner øve alt ja ;-) Eg e 22 + 4 elle någe i den dur...
Mannemor Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hei :-) Jepp,gravide er overalt. Jeg er 28+6 tror jeg Hvor langt har du kommet?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Hehe ser også gravide overalt.. Jeg har det supert,er 23+3..
Pirkeanonym Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Ikke bare er det gravide overalt, men det florerer jo med barnevogner også;o) Jeg er 19+6, og endelig begynner jeg å få litt mage..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Er også med i denne klubben Er 24+5 idag Fin kul til mage
BensMor Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Takk, det går bra. Jeg er snart ferdig med uke 14. Gleder meg til trøttheten går helt over. Og til jeg får sånn mage at ingen tror jeg bare har spist godt i det siste. Får ikke kulemage, men sånn en som eser ut fra øverst til nederst. Og du da, hvordan går det med deg?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Heisann. Jeg er 23+4. Har nettopp begynt å få litt mage....litt koselig.
kokko Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Nå er jeg fullgåtte 21 uker... så nå er jeg over halveis:) jeg sliter max med bekkenet mitt, men ellers så har jeg det bare bra... det er jo så gøy å kjenne den lille krabaten når han øver på karate sparkene sine (au au au) og det er mangen mager ute å gå nå ja... kansje vi har sett hverandre der vi går og handler inn julegaver:)
Gjest Jinni Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Hei.... Jeg er 18+3 i dag. Går forsåvidt bra, har en del vondt i bekkenet og har noen småblødninger til tider som jeg kunne vært uten. Ellers bra!! Snart 3. barns mor......(kjekt, men litt skummelt også)
gullet-07 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2006 hei igjen. Eg e sjøl 26+6, formen e heilt fin å magen har blitt stor og god. Lure på koss dette ska ende, med enda 3 mnd igjen:)) Eg e 30 år å dette e min første. Gled/grue oss...
Blåbærlyng Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg er 22+2 og har det rimelig bra må jeg si. Kvalm fortsatt da men...begynner å bli mektig lei av det ja... Begynt å få sånn symfyseløsning eller bekkenløsning eller hva det enn er. Gjør litt vondt av og til. Har av og til litt halsbrann også, og tygger halsbranntabletter til den store gullmedaljen. Innimellom kan jeg få skikkelig blodtrykksfall når jeg står lenge og bli ganske uvel av det, men da er d bare å sette seg eller legge seg ned og puste littegrann. Klarer meg kjempebra synes jeg og synes det egentlig er helt fantastisk å gå gravid! Disse plagene er d bare å rette seg etter og prøve å gjøre det beste ut av det. Er 23 år og venter første barn. Ei jente er det faktisk, fikk vi vite i går...
Farmgirl Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 Hei!! Eg e 26+5, å e heilt enige me dokke andre at d florerer av gravide mager og barnevogner der ute. Springe sjøl ront me vogn, har ei lita på 16 mnd så ska bli storesyster i mars. Glede meg masse!!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Melder meg på her jeg, hvis det er greit? Er 15 + 2 idag og formen er veldig bra! Fortsatt litt trøtt, men foreløpig overkommelig:)
jalli Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Syns ikkje eg ser någe annet en vogner og magar.Men det e vel sånn det e når man er gravid.E 26 uker,går fort framover nå.Glede meg te å få alt ovestått:)E 2 gangs fødane så får håpa det går kjappare enn sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå