Gå til innhold

hjelp hva skjer!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 9 uker i dag. Har helt fram til nå bare vært å lagt m smukk, sovnet selv i løpet av 10 min. De siste dagene har hun begynt å tøyse fælt + urolig på natta. Tror også jeg får mensen nå, kan det ha no med det å gjøre. hormonpåvirkning av henne??? Eller har de en sånn greie rundt 2 mnd.

Håper noen vet!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende "det bare er sånn", det hender at babyer slår om litt. Babyen din er jo ikke så gammel enda heller, så hun har vel ikke noen rutine. De blir jo mer bevisste etterhvert, og det kan jo også endre adferden dems. Det var ikke noe beroligende svar dette her da...

Skrevet

Skal ikke si dette helt sikkert, men jeg har hørt at man får litt dårligere melkeproduksjon når man får tilbake mensen. Det kan jo hende at tulla di ikke blir ordentlig mett. Da er det vel ikke annet å gjøre enn å legge barnet hyppigere til brystet og vente til produksjonen tar seg opp igjen. Det er litt slitsomt men.....

Gutten min var også litt vanskelig å legge rundt 2 mnd alder nå er han 3mnd og alt er mye bedre. Hvorfor det er sånn vet jeg ikke.

Skrevet

Mange barn reagerer når man får tilbake mensen, det er fordi det blir annen smak på melka. Det varer som regel kun 1 dag.

Skrevet

Min jente inntar ny perosnlighet ca hver 3. uke, så når jeg sier at sånn og slik er hun, varer det ikke lenge. Heldigvis er hun inne i en "være snill mot mamma"-fase som jeg håper varer lenge..

Ikke så beroligende fra meg heller desverre, bortsett fra at mange små krabater på 2 mnd ikke har funnet soverutinene sine enda. Får noen tar det kort tid, og for andre holder det på litt lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...