Gå til innhold

De store innkjøpene har såvidt begynt...

Anbefalte innlegg

Jepp, da er babybilstolen i boks, og med ett ble det så veldig virkelig at det snart kommer et familiemedlem som skal fylle den! :-)

Det var maxi cosy'en som var på tilbud, og siden jeg hadde bestemt meg for den uansett var det jo ikke vits å vente. Neste ut er barnevogn siden det ofte er 8 ukers leveringstid på dem. Bør jo helst være i hus innen uke 37 syns jeg. Det er bare så utrolig vanskelig å velge! Tror jeg går for en firehjuling da flere har opplevd å velte trehjulingene. Selv om sannsynligheten er lav, tar jeg ikke sjansen, spesielt ikke med tanke på et par av de jeg vet kommer til å trille babyen min.

Har hørt det skal finnes en firehjuling hvor de to forreste hjulene kan svinges slik at du får nesten samme bevegelighet som trehjulingene, noen som vet hvilket merke dette er og kanskje har erfaring?

Fortsetter under...

Hei

Det er morsomt når de store tingene begynner å komme på plass, det blir litt mer virkelig da! Vi har foreløpig bare kjøpt vogn, men vet vi kommer til å arve mye, bare ikke helt hva ennå. Så vi venter og ser an før vi kjøper mer.

Da vi var på vognjakt så vi den vogna jeg tror du snakker om på Barnevognhuset Rudo (se på side 15 i denne katalogen: http://www.rudo.no/ehandel/katalog/Katalog_01-22.pdf). Dama i butikken virket faktisk litt skeptisk til vogna, men det kan hende var fordi vi falt mest for en veldig mye dyrere Emmaljungavogn... Vi synes den så litt pinglete og skranglete ut, som om de svingbare forhjulene bare var enda en ting som kunne gå i stykker på vogna. Vi ville også ha en stødig og stabil firehjuling så vi endte opp med en Brio kombivogn.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...