Gå til innhold

Disse bodyene fra Katvig med lange bein...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det pysj eller hverdagstøy til disse små. Jeg synes den er kjempe kul jeg da, og har brukt den på dagtid. Men alle tror jo han går i pysj...

Skrevet

Jeg har brukt de til hverdags, å så til pysj bare for å få brukt de nok. Jeg spurte de på butikken hva de mente, og de mente de kunne brukes til hverdagsklær, og det synes jeg og!

Skrevet

koseklær, definitivt.

og koseklær kan man både sove i og ha på seg på dagtid.

Skrevet

Er altfor tøffe til bare å bruke i senga!!!

Skrevet

"alle tror han går i pysj"; det er fordi de ikke har peil:-)

Lillesnupp her heldresser(bodysuits) fra No added Sugar, Nordli, IdaT og Katvig. Bruker de på dagtid, bruker omtrent ikke annet hun nå:-) Har spurt i de forskjellige butikkene jeg handler om hva folk bruker de til bare fordi jeg lurer, og får til svar at noen få bruker som pysj men at de fleste bruker de som lekedresser på dagen.

De er ihvertfall alt for fine til bare å bruke på natten, kan jo bytte litt på:-)

Skrevet

ok, da er det ikke jeg som er helt på tur, he...he...

HI

Skrevet

jeg synes det ser ut som pysj jeg da.. vi bruker dem til vår 2 åring, han er jo utrolig kul i dem, ,men kunne ikke sendt han til bhg i det.. føler det er for "pysjig"..

Skrevet

Jeg bruker dem ikke til pysj-blir jo kjedelig å bare ha dem i senga! Men jeg synes det er så rar fasong på dem-kjempelang i armene og kort i beina-kan hende det er bare vesla mi som er lang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...