Gå til innhold

Vi som enten er på termindag eller overtid..........

Anbefalte innlegg

Hvilken termin kom dere til først???

Jeg hadde nemlig ul termin 3 og mens termin i dag.........

Syns det var så rart at de flyttet terminen bakover........ liksom ikke så ofte det føler jeg, så derfor har jeg nå KLOKKETRO på at i DAG ER DAGEN:))))))))))))))))))))))

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... sikkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Hmmmm..... hvorfor vil ikke babyene våre ut da????

DET lurer jeg på.... Har det litt for behagelig der inne kanskje???

Greit - da skal jeg begynne å plage den lille reka!!!!!!

Danse masse, tråkke trapper og synge veeeeeeeeldig høyt ( nei, jeg er ikke veldig musikalsk av meg:)))))) hihi!!!!!

Jeg hadde Ul termin og menstermin på samme dag, 1.des, men babyen ligger godt forvart inni magen ennå. Hvorfor i all verden vil hun ikke komme ut???? Skjønner hun ikke at dette er en veldig dårlig start på et godt mor og datter forhold? Selvom jeg syns synd på dere alle som er på overtid, så er det litt ok at det er flere som har det sånn...

Heeeelt enig. Veldig greit å ikke være helt alene om det... Det somogså er ille, er at jeg begynner å bli sur på alle folk (famili og venner) somlurer på når jeg skal føde!!!!!!!!!!!! Herregud, hadde jeg visst det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke spør så idiotisk.....

Vet at det er hyggelig ment da:)))

Men er rimelig lett å vippe av pinnen nå skjenner jeg *tålmodigheten selv*

Annonse

Jeg klikka skikkelig på mannen min i morges når ha sa at " du er jo ikke så mange dager over termin ennå!. Hallo!!! 5 dager over! Det syns jeg er masse, det betyr at jeg har vært gravid i 287 dager - er ikke det lenge liksom? Ble skikkelig forbanna på ham da, sitter liksom å bagatelliserer over at jeg griner for at denne ungen aldri kommer. Og folk ringer jo nonstop for å høre om det skjer noe, slutter snart å ta telefonen tror jeg... Skal låse meg inn på et kott til ungen er ute..hehe...

Hei:o)

Jeg hadde legetermin 19 nov men som dere skjønner så er den feil, fikk så UL termin 6 des og 3 D termin 23 nov så jeg skal på overtidsvurdering i dag, håper egentlig dem setter igang for meg for har gått overtidig med dem to andre og har ikke noen god erfaring pga nr 2 og må si jeg ikke liker dem lar oss gå for mye overtidig..

har tatt 6 timer med modnings/igangssettingsakupunkur men han vil fortsatt ikke ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...