Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2 år altså. Han er i godt humør og uthvilt helt til vi kommer på badet og det er tid for å ta av pysjamas og bleie. Derfra og til vi er nede i stuen for å spise frokost er en eneste kamp med hyl og skrik...

Blir så utrolig sliten av det! Han forsøker å rive av seg klærne, og skriker sånn at man skulle tro jeg var slem med han :-(

Jeg forsøker å holde meg rolig, men jeg er jo høygravid og kjenner ofte svetten pipler frem i ren frustrasjon.

Resten av dagen kan han ha små sinnautbrudd, men ingenting som dette hver morgen...

Han går i barnehagen, og trives der. Noen som opplever det samme? Eller som har noen gode råd?

Skrevet

Kanskje han trenger litt tid på å våkne helt? Ikke lett at man skal styre så mye for en liten som ønsker alt i et litt saktere tempo. Jeg tar sønnen min i sengen for å våkne skikkelig. Ligger bare i 5min og synger en sang. Så planlegger vi hvilken leke vi skal finne. Denne leken må være med på frokosten og se hvor flink han er å pusse tennene.

Gutten min prøver ikke å rive av seg klærne, men det er en kamp å få de på.

Skrevet

kanskje han er lei av å ha en merr til mor?

Skrevet

Ha ha, kan tenke meg hvem som skrev det, ja...

Vi har ikke dårlig tid om morgenen, og han får leke en stund før vi går på badet. Er bare da han slår seg vrang...

Har bare vært sånn noen uker, så det går vel over. Takk for svar, anonym nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...