sofi 81 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei Er det noen som vet om det ofte blir sagt "feil" kjønn ved ultralyd?
Skilpadden Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Det hender vel, men tror ikke jordmor sier det hvis ikke hun er "helt" sikker.
sofi 81 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Kan jo være litt kjedelig hvis man handler inn bare blått/rosa også er det feil mener jeg. Er det noen som handler inn etter det kjønnet de får beskjed om at det er?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jordmor kunne ikke se ordentlig på min UL, så hun sa ingenting. Jeg tror jeg kjøper inn både gutt/jentefarger jeg, Uansett så finnes det jo farger som passer til begge også.
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 De sier ikke 100% på jenter ,men min sa hadde dette vært min eksamen hadde jeg sagt jente.. dagen etter sa en ny jordmor og jente.. hadde 2 UL "er. Så her er det handlet rosa;-)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå