Gå til innhold

Kan dette være en økeperiode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 3,5 mnd gammel og jeg har egentlig gått og ventet på en økeperiode i en stund nå. For en måneds tid siden hadde hun en merkelig nattadferd, våknet kanskje 25 ganger ila en natt og ville ha pupp. Men alt var som før om dagen og hun var ikke grinete. Nå er vi tilbake ved dette merkelige nattopplegget, hun våknet kanskje 20 ganger igjen i natt. Den eneste måten å få henne til å sove igjen, var å gi henne puppen. Hun drakk ikke kjempemye hver gang, men hun holdt på såpass at utdrivningsrefleksen startet og hun svelget unna i kanskje et minutt eller to før hun slapp puppen og sovnet igjen. (Hun pleier vanligvis å spise veldig fort, så hun får i seg en del på denne korte tiden). Nå lurer jeg på om det kan være slik at hun har lagt økedagene sine til natta? Merker som sagt lite til dette på dagtid. Sist holdt det på i et par netter før det ga seg igjen av seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være! Mer effektivt på natten også, smarte jenta!

Kos dere...

Skrevet

Åh, haha, så morsom du er :-p

Hun har det i alle fall topp. Jeg sitter her som en melkesprengt zombie i lett narkose.

hihi.

Skrevet

Det høres jo ut som øking, men min umiddelbare tanke her er at det er synd hun sovner etter bare litt amming.. Har du prøvd å kile henne litt i hendene el l til et nattmåltid? Tenkte sånn at hvis hun spiser litt mer av gangen, trenger hun kanskje ikke å øke 20 ganger;) Håper det ikke varer så mange nettene da:)

Skrevet

Har også hatt en sånn periode og har barn på samme alder. Men det roet seg etter ca en og en halv uke som zombie......nå er det de faste to gangene på natt igjen.

Det kan ikke være en kombinasjon mellom øking og tannkløe? sikler hun? spiser opp fingrene sine? i såfall, prøv dentinox fra apoteket.

Skrevet

Endelig mamma- Prinsesse 19/9:

Jeg lar henne styre det selv. Hvis jeg stimulerer sugerefleksen hennes, ender jeg bare opp med at hun spiser mer enn hun egentlig orker, og da blir hun liggende å gulpe og kave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...