Dr. Horrible Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Ja, så vidt. Av ein eller annan grunn har eg ikkje klart å legge meg. Skulle berre nett innom pc'en og sjekke mailen kl 23.30, og her blei eg sittande...
Dr. Horrible Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Kjedelig å ligge sånn ja... Sit her og analyserer symtom og greier sjølv, begynner å lure på om lillegut skal bli storebror til toårsdagen sin. Har veldig uregelmessig syklus, så veit ikkje når eg skal teste. Viss det er slik som forrige mnd, har eg IKM den 19., men eg lurer på om eg hadde el tidleg, og IKM ei veke tidlegare... Har i alle fall stikningar/strekk i magen slik som sist + at brystknoppane er heilt enormt såre. Hmm... er jo spennande då. Og dåke kuttar prøvinga for ei stund om det ikkje klaffar no? Har dåke barn frå før?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 eg er og full i symptom, men eg vet lissom ikke helt om det er innbildning. me har to stk på 2,5 og 1. så me har egentlig en passe stor familie, men eg har litt lyst på en til, men får vente litt
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 få biler som passer til en tre barneseters familie, og me skal flytte, så eg har lissom ikke lyst te å gå te ei ny jordmor med en gang vi kommer dit til heller
Dr. Horrible Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Når har du IKM? Er spennande å prøve på baby uansett kor store/små dei andre er då. Men viss det ikkje klaffar denne mnd så er det sikkert lurt å "roe ned" til dåke er ferdig med flytting, så du slepp den stressfaktoren i svangerskapet. Sjølv held vi på å bygge hus og skulle liksom vente med å prøve til vi flytta inn. Men det har tatt så veldig lang tid at vi har ikkje tålmodighet til å vente lenger...
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 alt fra i morra te fredag. trur den er seinast på fredag. men var sikkert litt tidlig å teste godt med hus når en skal ha to unger
Dr. Horrible Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Du får holde oss oppdatert her då, når du testar mot slutten av veka... Er spennande å følge med andre og, då går tida fram til min eigen IKM litt fortare ) Det skal bli kjempedeilig med nytt hus ja, denne leiligheten egnar seg ikkje til å ha barn i, og i alle fall ikkje TO barn. Men no må eg komme meg i seng, eg har ein liten rakkar som kjem til å våkne kl 6 for å få pupp. Forhåpentlegvis sovnar han igjen etterpå... Håpar du får sove og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå