Gå til innhold

har vært på kontroll i dag..! :)

Anbefalte innlegg

og alt så bare fint ut, og blodtrykket er perfekt..! :D jordmor var så koselig og tok seg goood tid til meg, vi satt vel og pratet i rundt tre kvarter eller noe sånn.. :) fikk masse nyttig info, og en sånn fin svangerskapsbok med en del for mor, og en for far... :)

gleder meg til neste time den 8 januar, da skal hun prøve å finne hjerteslagene.. :D:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7359903-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-kontroll-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så kjekt. Jeg var på første kontroll i går, og skal neste gang også 8.jan.

Ja veldig kjekt med den boka, har skrevet masse i den allerede.

Jeg tror jeg tar det meste av kontrollene hos legen denne gangen. Forrige gang var jeg annen hver gang, men likte ikke ho gamle jordmora noe særlig.

Annonse

Så fint å høre at alt var bra, da!!:) Gratulerer:) Jeg var også til 1. kontroll i går, men gikk til lege, da. Neste gang blir det jordmor, og så blir det annenhver gang lege og jordmor tror jeg... Alt var iallfall helt i orden:) Termindatoen min ble 22. juli! Har begynt å glede meg til ultralyden allerede;)

jeg også.. ;) jordmr skulle søke meg inn til ultralyd i uke 18, og det syntes jeg hørtes forferdelig lenge ut til..! hehe... helt til hun sa at det blir i midten av februar, og det er jo egentlig ikke lenge til, og tida går fort nå i denne mnd..! ;)

jeg blir vel mest å gå til jordmor om det ikke er noe spesielt, har ikke vært hos lege i det hele tatt.. hehe... men men.. :) virket ikke som om det egentlig var en nødvendighet.. :)

Nei, er jo helt fritt valg, så man må jo ikke gå til legen:) Legen min sa at jeg kom til å få mer utfyllende informasjon hos en jordmor enn hos lege, så jeg burde minst gå til jordmor annenhver gang. Syns det var bra sagt av en lege:) Nå har jeg funnet en jordmor som ligger 2 min fra der jeg jobber, så det virker jo helt perfekt!! Der har de ultralyd også, så jeg er jo SÅ fristet nå, da... Hehe... Men så lenge alt er i orden skal jeg vente til uke 18 eller 19 (kommer jo an på når jeg får time...). Jammen godt at vi er i desember, for tida flyr jo av gårde, som du sier:)

Hei hollow3!

Er fra Mosjøen jeg også og har termin 11 juli. Spennende dette;-) Skal til jordmor 2 januar og håper å høre hjerteslag.

Var på 1. kontroll til lege 11 des. og fikk henvisning til gyn.ul fordi han synes livmora kjentes litt liten ut...

Var på ul i går og alt så helt perfekt ut - -heldigvis;-)))

Formen er fin her, skal ikke klage.

Hva med deg?

Er forresten spent på fødested ettersom det er sommerstengt i Mosjøen og Mo og S.sjøen skal bytte på å ha stengt til someren...

joda, formen er ok, men av og til slår kvalmen og trøttheten skikkelig til..! :) ja, kan bli ganske så interessant, det der.. :s hadde uansett ikke fått føde i mosjøen, siden jeg er førstegangs og sånn.. :) men kan ikke si at det frister noe spesielt å dra verken til ssj eller mo... hehe...

Annonse

Hei du;-)

Hadde heller ikke kunne født i Mosjøen pga. litt komplikasjoner de forrige to gangene (vakuum og igangsatt fødsel pga. overtid).

Tenker dessuten på å ha epidural denne gang, vil ikke ha mer smerter enn nødvendig. Men vi kan vel ikke velge, må nok bare føde der det er åpent;-))

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...