Gå til innhold

Nå tror jeg det er nok med kløing alså !!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei... lurer noe følt på ang kløinga mi.... vet ikke om det er sopp eller hva f....en.. har begynt å få sår av å klø noe intenst...har brukt canesten og stikkpillen uten hjelp... kløen kommer liksom ikke fra skjeden, men områdene rundt... flau..kommer til å rive av meg snart pga kløingen... hjeeeelp. Det er noe helvete å gå på do for å tisse, for det svir jo som bare det? kan jo ikke la være heller nå som jeg er gravid heller? det er slik som noen heller plumbo i kjønnsorganet... fint om noen kan komme med løsniger veldig snart...

Fortsetter under...

takk for informasjonen :( andre som har noe løsning enn legebesøk? Det var liksom det jeg ville unngå siden det var enn mannlig lege... Dessutten gjør legen ingenting enn å lytte på... Ingen leger vil jo skrive ut noe til gravide??? Ikke min lege i allefall....

Vil bare si meg enig med innlegger over her om at det beste faktisk er å gå til legen. Det kan f.eks. høres ut som om du har en urinveisinfeksjon og det kan utvikle seg til nyrebetennelse om det ikke blir behandlet. Det kreves ingen skreving for å få finne ut av om det er det, kun en urinprøve.

En del av symptomene du beskriver har jeg også hatt. Legen mente jeg har bakteriell vaginose (se http://www.helsenytt.no/artikler/vaginose.htm for mer info) og gav meg behandling for det (Dalacin kan brukes hvis du er i 2. eller 3. trimester). Ellers kan også Lactal (www.lactal.no) hjelpe hvis det ikke har utviklet seg for langt ennå eller forebyggende til en annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...