Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Her vi bor er det grusveier/og asfalt. Hvilken barnevogn (med fire hjul) vil dere anbefale? Ikke av de dyreste til over 5000,-altså.
Nuffa Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Ligger en ute på finn.no. den heter rollerbug. det er en one tree hill bare med 4 hjul. Har ikke prøvd den selv men siden jeg synes at trehjulingene de lager er vidunderlige, bør jo denne være bra også!
Nuffa Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Ellers har jeg hørt mye bra om mistralen til teutonia.
Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 takk for tipset. Tar gjerne imot flere tips.
Lone35 =0) Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke hvorfor jeg ikke vil ha 3 hjul. Men det ser mer behagelig ut med 4. er vant til 4...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Bor også på en plass med en masse grusveier og skogsstier i tillegg til asfalt. Hadde først Teutonia Mistral som var en veldig god 4-hjuls vog,-men designen var litt treg etter mitt syn... -Kjøpte derfor en 3-hjuling, Teutonia Spirit S3, som jeg er kjempefornøyd med! Den går kjempegreit på alt slags underlag og pga forhjulet som kan låses/være fritt, er den topp på shopping også ettersom den er svært enkel å manøvrere... Dersom du ikke ønsker å betale altfor mye for vognen er det sikkert lurt å ta en titt innom finn.no.-Der er mange som nå begynner å selge ut 2006 modellene!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Jeg aner ingenting om 4-hjulinger, men har idag vært på min første trilletur med TFK Joggster 3 med 16" hjul. Vi har gått innover en lang, steinete grusvei og denne vognen er bare helt suveren til det bruket ! Lett å trille ettersom det er store hjul, stødig, lett å svinge og vi er bare kjempefornøyd ! Eneste minuset hittil er at vognen ser veldig STOR (høy pga de store hjulene, så dersom en er 150 høy er ikke dette vognen !!), ser ut som ett lite monster...MEN er like smal som teutoniavognen min og tar heller ikke større plass i bilen ! Trenger iallefall ikke bekymre oss for om småen kommer til å vokse ut av vognen med det første ! God plass til voksipose iallefall....Får også kjøpt bag til vognen om en trenger dypvogn !
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 4 hjuling er best til gjenomsnittlig alt syns jeg. Når ny snøen kommer er det veldig praktiskt med 4 hjul. Mer stødig også. Lurt med ordentlige dekk også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå