Gå til innhold

Desember: ett år siden.. hvordan er vekten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, vekta er jeg helt klart ikke fornøyd med etter fødselen.

Jeg ble syk før fødselen og skjoldbruskkjertelen min gikk i stykker.

Så jeg har veeeeldig lavt stoffskifte og forbrenning som er ikkeeksisterende.

Er fortsatt inne i en opptrappings prosess når det kommer til medisindose, og kommer mest sansynlig gå på medisiner resten av livet.

Jeg kan lukte på en skokolade og den fester seg på innsiden av låret. Ganske frustrerende.

Den er jeg fornøyd med, når jeg tenker etter fødselen. Jeg er vel 3 -4 kg under der jeg var før jeg ble gravid.

Men om jeg ellers er fornøyd med den, det kan jeg ikke si jeg er.

Jobber hardt for å komme meg enda mere ned....

Jeg er tilbake til der jeg starta før jeg ble gravid, heldigvis. Er så heldig at det har gått mye av seg selv:-) Men nå har jeg tatt meg selv i nakken og trener fast minst 2 ganger i uka, så nå skal magen bort (til slutt) og jeg har begynt å forebygge forfall:-):-) Bekker snart 30 og da går d vel bare en vei...........................:-)

Annonse

Jeg gikk bare opp 10 kg under begge svangerskapene, og var nede igjen på samme vekta etter 2 uker. Heldig sånn! Har alltid vært lang og tynn og kan spise alt uten å legge på meg : )) Men det kan faktisk være frustrerende det også...tro det eller ei. Hvis jeg legger på meg setter det seg på magen..

La på meg 9kg, var nede igjen etter en mnd, gikk så opp litt på våren, så ned igjen ila sommeren og tidlig høst, begynte så på jobb i beg av oktober, har ikke fått tid til å trene noe særlig, så nå er jeg tilbake på +3. Men så skal det sies at jeg har aldri vært i så bra form så da jeg ble gravid, trente ca 4ganger i uken. Slikt er det ikke tid til nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...