☆Lille my* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er det flere som får hyppig vannlating en stund før ikm?? Jeg hadde det forige pp også! startet ca 6 dager etter el! Men var ikke gravid! Tror jeg hadde el for ca 1 uke siden! og må tisse heeele tiden nå også! småskvetter liksom! Er dette normalt?
susse Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Bør kanskje ta deg en tur til legen. Kan være du har fått deg en urinveisinfeksjon.
☆Lille my* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Testa for det sist gang, men var ikke noe. Et så rart at det kommer en uke etter el liksom!
Kick80 Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har det også sånn, men jeg går på Pergo, så det kan være derfor. Hvis det går over når mensen kommer, så er det sikkert ikke noe problem. Kanskje kroppen reagerer på hormonene dine etter EL...?
☆Lille my* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Det kan være:) bruker å gå over når mensen kommer ja. Takk for svar:)
Kick80 Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Pergo er en hormonmedisin man kan få for å få EL eller forsterke EL man har fra før. Det er noe av det første som prøves ut dersom man ikke blir gravid i løpet av et års tid.
Pottemor og lillemann Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har også merket det, ja. EL halvanne uke siden, har hatt hyppig vannlating uten at jeg mistenker at det er urinveisinfeksjon i snart en uke. Dessuten er jeg merkbart mye trøttere selv om jeg sover mye og godt om nettene, og litt rar i kroppen. Kan jo være influensa, men det er ikke så typisk for det heller.
babygullz <3 vilde Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 jeg bruker å måtte tisse mye rett før og under mensen... har flere venninner som også har d sånn...tom hunden min tisser mye når hun har løpetid..
☆Lille my* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2006 Hehehe:) Da er det ikke meg:) Var sååå sikker på at jeg var gravid første gangen jeg kjente det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå