Gå til innhold

To overraskende magebilder, 26+6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du har rett i at den er stor... Men magen kan jo vogse litt i rykk og napp, så kan jo hende han har hatt en liten vokse periode, er jo så forskjellig fra person til person:)

Lykke til med magen:)

Skrevet

Hei Loise

Du har større mage nå enn jeg hadde på slutten sist:) Sikker på at det bare er en der inne? Hehe. Så lenge formen din er god, så er jo alt bra. Ikke sikkert den vil vokse tilsvarende mye de siste 13 ukene heller. Du er jo tynn så magen vil jo synes veldig godt også.

Jeg har vært litt sløv med å ta magebilder denne gangen. Får ta frem apparatet igjen snart. Jeg er jo halvveis nå. Magen min er ikke plagsom stor akkurat, men den er da der:) Og det er iallfall noen inni den, det er det ikke tvil om.

Skrevet

Ojoj, for en stor og flott mage!! :-)

Er den virkelig så stor eller kan det være bildene som lyver litt? Vet at min mage ser større ut på bilder, i alle fall hvis man tar bildet litt oppover mot magen..men flott var den i alle fall!! :-)

Vi har kommet akkurat like langt, så det er morsomt å sammenligne!

Lykke til og kos deg med magen!! :-)

Skrevet

Kjempe fin mage.. Kjekt med stor mage da,så føler en seg skikkelig gravid..Sist jeg gikk gravid,så vokste jeg mye frem til de siste ukene også stoppet det opp, trodde jeg skulle bli kjempe stor. Denne gangen er jeg også ganske stor, så er spent på om den har tenkt å vokse i dette tempoet hele tiden...

Skrevet

Nyyyydelig mage du har!!! Jeg gleder meg til jeg ser slik ut også!

Nå blir jeg bare kaldt bolla!

Skrevet

Magen min var faktisk så stor da jeg tok bildet, Men man er jo større på kvelden enn på morningen,, så jeg ser generelt ikke så stor ut..

Det er kjempekos å få lov å gå sånn og strutte.. ALLE ser jo at jeg er gravid,, hehe, og jeg skal få strutte i hele des, januar, februar og kanskje noen dager av mars.. (termin 8 mars)

Jeg tror nok at magen vil vokse litt i rykk og napp ja. Men den har vokst ganske mye fram til nå,, så jeg regner med at den stopper opp litt innimellom.. Det BØR den, for det ER da vitterlig bare 1 inni der..

Artig å få oppleve begge deler, for jeg var ikke stor med nr1..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...