Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Ja det føles som om det bruser over der inne! Og da lurer jeg på om det er Lillen som fiser og drikker Champagne (og dermed raper). Jeg er 14+0 og i dag, i mine romslige mammabukser (for førstegangsbruk). har jeg klødd meg ihjel nesten på magen pga boblingen til Lillen. =0) Flere som har det sånn?
snartmammapåny Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 er nok neppe raping og fising da man må ha tilgang til luft for å få det til;) Men d er nok trolig litt bevegelse du kjenner... eller kan og komme av din egen tarmaktivitet... Litt vanskelig å si;)
Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Åh, jeg kjenner det igjen til å vite at det er Lillen. Jeg går med nr tre og dette har jeg kjent før. Men det er like artig hver gang. he he.. Kjenner det jo spesielt godt når jeg har spist litt.
snartmammapåny Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 kan det være hikking du kjenner... trodde ikke babyene begynte med dette før litt lenger ut i svangerskapet, men skal ikke være for påståelig med det;) Gøy med bevegelser iallefall:)
Lone35 =0) Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Har ikke tenkt på hikking! =0) Men trodde bare det var salto og sånne rytmiske sportsbevegelser. (Like sporty som moren Ha!! =0) ) Ja det er artig med bevegelser. Hvor langt er du kaa82 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå