Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Kjæresten forlater meg 5 uker før termin. Føler at livet er over.
kromis Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det hørtes ikke bra ut! Hvorfor gjør han det??? Prøv å få en hastetime på familivernkontoret for å snakke sammen om problemet. Har du familie eller venner å støtte deg til?
seff Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Uff, det høres jo helt grusomt ut :-( Noen mulighet til at du kan få ham med på familierådgivning?? Trøsteklem!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Tror ikke det hjelper med samtale, når han ikke bryr seg med at jeg blør en gang. Han bryr seg ikke om oss.
kromis Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Huff, høres ut som en som kun tenker på seg selv! Det er tøft å bli alene med en nyfødt, men jeg håper at du har noen i familien som kan hjelpe deg den første tiden! Hadde ei venninne som opplevde å bli forlatt under sv.skapet. Hun har klart det veldig fint! Men fikk hjelp av moren sin den første tiden... Hun er alene med to barn. Jeg har også vært alene med min eldste datter, så jeg vet hva du går inn i. Men tro meg du klarer det! Håper bare du får endel hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå