Gå til innhold

Det er vel hvitløk og kanel som kan sette i gang en fødsel ikke sant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

for nå har jeg svelget unna nesten en helv hvitløk og 2 ts med kanel ......ææææææææææææææææ blandet det med litt sukker og appelsinjuice og hold meg for nesen og svelget unna...iiiiiiiiiiiiiiiiikkkk.. og så måtte jeg helle nedpå et glass med saft for å fjernew smaken ..håper det skjer noe i natt ..eller snart da ...håpe håpe!!!! er i uke 38 og vil ha ut babyen nåå!!! mens mannen min er hjemme ,,han skal ut i ijgen på gullfax snart og vil ikke sitter å føde uten ham........

oen som har prøvd dette med hvitløk eller kanel som har satt i gang fødselen deres??? please gi meg svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det de sier.....

har ik prøvd selv, men hvitløk, kanel, kinin(finnes i bitter lemon brus) er ting som skal sette igang... skal være en link her ett sted med kjerringråd... skal lete litt for deg ;)

får håpe fullmånen gir deg en liten kickstart da :)

Skrevet

ohhh.. men da skal jeg ta meg en stor porsjon med is og masssse kanel på.... hehe..nam nam :P

Skrevet

Uff og æsj........... det der hørtes ikke godt ut:((((((((((( BLÆÆÆÆÆ

Men skjønner godt at du blir litt desperat hvis mannen din skal ut og farte i nærmeste fremtid:))))

Skrevet

jeg tror du topper alle på desperasjonsnivå nå - med den hekseblaninga du helte i deg!! kanel må du nok ta mer enn to teskjeer av dog.. men det hjelper jo bare om du er moden, men ikke gi opp! kjøp bio gladin tabletter på apotek/helsekost - inneholder modningstoffet som er i sæd ,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...