kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 for nå har jeg svelget unna nesten en helv hvitløk og 2 ts med kanel ......ææææææææææææææææ blandet det med litt sukker og appelsinjuice og hold meg for nesen og svelget unna...iiiiiiiiiiiiiiiiikkkk.. og så måtte jeg helle nedpå et glass med saft for å fjernew smaken ..håper det skjer noe i natt ..eller snart da ...håpe håpe!!!! er i uke 38 og vil ha ut babyen nåå!!! mens mannen min er hjemme ,,han skal ut i ijgen på gullfax snart og vil ikke sitter å føde uten ham........ oen som har prøvd dette med hvitløk eller kanel som har satt i gang fødselen deres??? please gi meg svar..
åsså jeg da :=) Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Er det de sier..... har ik prøvd selv, men hvitløk, kanel, kinin(finnes i bitter lemon brus) er ting som skal sette igang... skal være en link her ett sted med kjerringråd... skal lete litt for deg får håpe fullmånen gir deg en liten kickstart da
åsså jeg da :=) Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7180463 her tror jeg du må finne alt av info
marguritten Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 ohhh.. men da skal jeg ta meg en stor porsjon med is og masssse kanel på.... hehe..nam nam
mammafor2gang Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Uff og æsj........... det der hørtes ikke godt ut:((((((((((( BLÆÆÆÆÆ Men skjønner godt at du blir litt desperat hvis mannen din skal ut og farte i nærmeste fremtid:))))
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 jeg tror du topper alle på desperasjonsnivå nå - med den hekseblaninga du helte i deg!! kanel må du nok ta mer enn to teskjeer av dog.. men det hjelper jo bare om du er moden, men ikke gi opp! kjøp bio gladin tabletter på apotek/helsekost - inneholder modningstoffet som er i sæd ,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå