nick_331658 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei!! Har dere noen erfaringer med teutonia y2k technoline? tror ikke jeg har hørt om denne før..Kan man evt bruke denne fra fødsel av med myk el hard bag? Har vært inne på teutonias nettsider men klarer ikke finnne denne typen? veldig takknemlig for svar!
milva76 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Det er den samme vognen som Y2K/2. Den het Y2K/2 fram til 2002-modellen tror jeg det må ha vært. Så het den Technoline i et år eller to. Den kom da i Technolinestoffene til Teutonia, blant annet en kjempefin modell i sort og beige med lite ruter i de samme fargene. Mener å huske at det var ruter inni softbagen også. Teutonia tok vogna ut av produksjon etter Technoline fordi det kun var etterspørsel etter denne vogna i Skandinavia. I 2005 var den igjen tilbake i sortimentet under navnet Y2K/2. Da hadde de gjort noen forbedringer, som at du kunne bruke bøylen og fotbrettet samtidig (fotbrettet måtte ikke lenger festes i den samme festeanordningen som bøylen, men var fastmontert). Du kan nå også velge mellom lufthjul og luftkanalhjul. Ellers er vogna så og si lik. Legger ved link til Y2K/2 her. Vogna kan kun brukes med kjøreretningen. Dvs du kan ikka ha barnet vendt mot deg. http://www.teutonia.no/y2k2.htm (Det kan hende at selger av bruktvogn kan ha kalt en Y2K/system-vogn også Technoline. Dette fordi en stoffserie som kom i 2003 het Technoline. Sjekk derfor om sittedelen på vogna kan snus eller ikke. Det er stor vektforskjell på den som kan snus og den jeg har skrevet om over. Y2K Technoline er den lette!) Håper det kan være til noen hjelp. Jobbet på Fru lyng da disse vognene var i salg. Har ikke erfaring selv med bruk.
nick_331658 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk for kjempegodt svar!!! Synes det er vanskelig det her altså!-
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Vet at kjøp og salg ikke hører hjemme på dette forumet, men siden jeg kanskje kan hjelpe deg benytter jeg anledningen... Har en y2k, mørk blå, meget pent brukt kombivogn til salgs nå. Den modellen hvor sittedelen kan snues slik at du kan se barnet fra begge retninger. Vognen kan brukes fra barnet er nyfødt til ca 4 år. Stødig og solid vogn som er meget god å kjøre. Off road dekk og fempunktsele. Jeg selger vognen med teutonia romslig softbag, teutonia mørk blå stelleveske og regntrekk. Du får også med en lekker, lun teutonia dunpose som kan festes i vognens seler. Grunnen til at jeg selger vognen er fordi jeg nå trenger søskenvogn, hurra! Se salgsannonse på kjøp/salg, libero.no eller gratisannonser.no Bare kontakt meg for info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå