Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har en sønn som er 22 mnd.. men jeg har ikke hatt melk i brystene på over et halv år ihvertfall... slutta å amme etter en mnd,og da gikk det gradvis helt bort,men nå plutselig så renner det melk av meg... trykker jeg på brystvorten så spruter det rett ut i lufte. oi oi... hva kan dette være da?? Noe tegn til graviditet?? jeg er 3 dager over ikm... håper håper håper...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 har ikke noen test.. kommer i posten i morra.. håper det er maaaaange her inne kl 13.20 i morra som vil følge meg på live testinga:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Får nesten lyst til å gratulere jeg nå!;o) Det må vel være tegn til graviditet, hvis ikke er det jo veldig rart. Spent på testen din i morgen. Lykke til igjen!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Om dere er spente på min vegne... tenk dere hvordan vi har det her i stua.... åh guuuud... jer er stygt redd at jeg blir fryktelig skuffa fordi jeg håper og tror så mye...men det er vannskelig å ikke tro når man får så mange tegn... oi oi oi... om 14 1/2 timer så er testen her...
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Eeeh...Gravid du... =o) Tror man ikke får melk i puppa hvis man ikke er gravid...Så vil tro at du har en spire i magen din=o) Gleder meg til i morgen=o) Lykke til... Klem
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 åh guuuuuuud nå blir jeg enda mer spent... åhhh....... frysninger... denne natta får ihvertfall ikke jeg sove... oi oi..
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Hehehe... Noe jeg har hørt da, ikke sikkert det er riktig...(ikke meningen å skuffe deg).. Men når har/hadde du IKM???Etter det jeg har skjønt så langt at du er en uke over eller er jeg helt på jordet??
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 lørdag 2 desember... så tre dager over
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Aaahh.. Ja da så...=o) Men jeg tror nesten vet at du er gravid...=o) Det fortjener du virkelig nå=o) Og siden du ikke har hatt melk i puppa på over et år så er det mest sannsynelig spire som har grodd seg fast=o)... Lykke til med testingen i morgen=o) Klem
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2006 oioi dette blir en laaaaaang natt for eg uten søvn ja...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 ikke for å skuffe deg duracell, men var i samme situasjon... sluttet å amme da gutten var 4 mnd, og fikk melk i puppa... var sikker på at noe var på gang, men det var bare en liten hormon forstyrrelse. HÅPER at det ikke er det for din del!!!!!!! Men vær forberedt på begge deler, så slipper du å bli så skuffet hvis testen skulle vise negativ. men, det kan jo se ut som det blir en august baby på deg :-) lykke til! på kalenderen min står det en stykk live graviditetstestshow klokka 13.20, den 6 desember. ill be there :-p
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2006 hehe ok... jeg er egentlig obs på at det kan slå begge veier.... men veldig vannskelig å ikke bli skuffet etter så mange tegn... men vi får bare se i morra... ser deg her i morgen da. nå skal jeg prøve å få meg litt søvn.
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 håper og trur du er gravid! Gleder meg til fortsettelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå