Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Har nemlig veldig problemer med å legge hun om dagen. hun sovner absolutt ikke av seg selv. Prøver å venne av hun nattmat, men det er ikke lett! Hun spiser 3 ganger hver natt (mme). Men hun sovner veldig fort hvis vi har på litt lav musikk. Men er kanskje litt dumt å venne hun til det. Hun er forresten 7 mnd. Hva synes dere?
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 ville ikke brukt musikk. det blir det fort vane av. men det er min mening. dere må jo selv velge. har ei datter selv på 7 mnd og vi sliter nå med og få henne til og sove. men hu får ikke mat om natten.
katoes Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Gutten min på 2 1/2 år har lav,rolig klassisk musikk på hver kveld når han legger seg. Ingen tvil om at det virker beroligende. Jeg hadde brukt musikk hvis du mener det hjelper. Synes ikke det er så ille om det blir en vane heller jeg. Sønnen min sovner greit borte f.eks selvom han ikke har på musikken. Ikke sikkert hun blir "avhengig" heller. Kansje det har en god effekt for at hun skal slappe av i senga si. Ikke sikkert du behøver å bruke musikk til evig tid. Ville prøvd å la den stå på repit hele natta jeg. Kan være det har god effekt...?Men som sagt, sønnen min har på musikk når han skal sove. Han har hørt på samme cd i et år nå hver kveld. Han storkoser seg når han legger seg. Jeg ville brukt musikk hvis jeg var deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå