Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Nei testene mine kom ikke idag, jeg har hatt stikkninger i brystene og i korsryggen idag... ikke vet jeg om det kan være noe tegn.. begynner bli en stund siden jeg gikk gravid.. hadde ikm for 3 dager siden og fortsatt ikke noe tegn til tr... jeg håper virkelig at vi vil lykkes denne gangen. Men i morgen kl 13.20 så ligger det3 cb digital i postkassa mi.. da håper jeg det er mange som heier og krysser fingrene..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Heia heia heia!!! Heier allerede jeg ;o) Det er jo tegn det du har! Pluss at du har hovedtegnet: tr har ikke kommet! Masse masse lykke til! Krysser fingrene XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Håper virkelig at den er positiv, det fortjener du!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Takk... jeg er så spent at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... får ikke sove, får ikke gjort noe husarbeid.. funnet ut at alt må stå på stedet hvil til jeg får testa meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå