Gå til innhold

Etter 2 mnd på Reductil......


°.¸¸.·´¨`»Peppagris«´¨`·.¸¸.°°

Anbefalte innlegg

Var oppe hos legen i dag, får aldrig mere enn 1mnd i slengen, for jeg må veies mellom hver gang. De må følge med, for har de ingen effekt er det ingen vits i å bruke de heller.

 

Vekta ved start 04.10.06 var 87,5kg

 

Vekt etter 1mnd 82,3

 

Vekt etter 2mnd 78,1

 

Så nesten ned 9,5 kg, kan vel ikke klage på det eller hva?

 

Er fornøyd jeg:)

 

Lykke til, til dere andre ståpåere=)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi, så flink du har vært!! Hvor mye må du betale for dem hos legen? Vurderer om jeg også skal spørre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Sverige for tiden, og her koster de bare 300kr. Mens i norge koster de rundt 600kr, så det er litt av en prisforskjell. Jeg skal nå ta en måneds pause fra de, er jo bare jul en gang i året, så jeg skal kose meg litt. Men likevel passe meg, vil ikke gå opp de kiloene jeg har mistet. Har ennå mange kg igjen som skal bort, ca 23kg. Så skal jeg starte opp igjen på nyåret, for å komme ordentlig i gang med slankingen igjen. De fungerer supert på meg, minsket matlysten og ikke minst søtsuget veldig godt. Vet ikke hvor mange ganger jeg har bakt kaker og kjeks de her to månedene, men ikke smakt en eneste en;) Eneste bivirkningen jeg har hadt er munntørrhet og litt plaget med hodepine.

 

Er ikke alle disse virker på, men vil anbefale deg å prøve. Så lykke til, hva enn du velger å gjøre=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...