Lykkelig m@mm@ Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har også tenkt på den Odenwalder lammy, som jeg har forstått skal være svært bra. Så fant jeg denne Ticket..., som jo var myye billigere, og så vidt jeg kunne se omtrent like lang ( den andre heter jo XL) --- OGSÅ FÅNT JEG DEN I NYYYDELIG ROSA ---- =) Hmmm....vil jo ha det beste til jenta mi !!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Synes sovepose til 200 kr fungerer like bra, jeg... Han er god og varm og ser ut som om han koser seg nedi den store posen... :-) Ser ikke vitsen i å bruke flere tusen på vinterposer... Setter heller de pengene på sparekonto til gutten...
Lykkelig m@mm@ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 200 ??? Hva koster 200 kr ?? Ticket posen kostet 890 kr, tror jeg.. Odenwalder 1800 hos hu dama på Finn.no som importerer selv. Litt forskjell det,ja- men greit nok hvis den dyreste er ekstremt god!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Ei helt vanlig sovepose med Ole Brumm på... Kjøpt i sportsbutikken! :-) Nå som det er ca 0 grader ute har han kun på seg strømpebukse, kortermet body, genser, ei tynn jakke, tynne votter og ei tynn lue... Sover i 2-3 timer og er passe varm når vi tar ham opp... :-)
bassen2 Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Har ticket to heaven dunposen...er kjepe fornøyd, brukte den i fjor og bruker den i år....ønker den var bittelitt lenger, tulla mi er ganske lang da...men ellers kjepe fornøyd....
*ulvemor* Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hvor får du kjøpt den ticket to heaven posen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå