Smiley* Gravid igjen! 2.gangs. Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Ferdig med mensen for 1 uke siden.. Fikk mensen 1 uke for sent og varte i 2 dager mindre enn den pleier.. Men det stikker sååå utrolig i magen, det er ubehagelig, det gjør vondt! Har ei datter på 15 mnd. Er dette noe dere som har unge fra før også har opplevd? Kan det være , hva skal jeg si, komme av fødselen jeg hadde for 15 mnd siden, det virker litt rart det og... hmm.. sitter og lurer på om jeg kanskje er gravid men jeg hadde jo mensen.. nei jeg veit ikke hva dette er.. Noen som kan ha noen forklaringer eller ha opplevd liknende??
Cmoi Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 -krysser fingra- Husk nå på at man kan være gravid selv om man får "mens" Hvis TR ikke var som hun pleier, ville jeg sjekket. Kan jo være gravid. Stikkinger i magen kan komme av at livmor utvider seg, dette kan være ubehagelig. Hadde selv en rar TR sist, så jeg er på vakt nå for event. graviditetstegn.
TussiLussi Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 JEg hadde stikkinger og vondt i magen men fikk ingen positiv gravitest ( 9 dager etter IKM), gikk til legen og ble testet for mye rart , bl.annet en gravitest - og den ble positiv :-) Hadde så lav hcg at det ikke slo ut hjemme... En kort / uvanlig mens kan forekomme selv ved graviditet... Vet ikke om dette kan hjelpe deg, men håper du finner ut av det :-) Lykke til !
Smiley* Gravid igjen! 2.gangs. Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2006 jeg tok en QR test to dager etter IKM men den var negativ...
Smiley* Gravid igjen! 2.gangs. Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 TussiLussi 2pp e MA Fikk du mensen? det fikk jo jeg, ja jeg veit den kan komme selv om man er gravid,men hvis ikke hjemmetesten slo ut på deg, skal jeg kjøpe en test nå og sjekke, gå til legen eller kanskje vente å se om neste IKM kommer???? Klarer liksom ikke å bestemme meg.. Takker for svar!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå