Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 1 mnd. Jeg skal ut en tur om et par uker, og mine foreldre skal ha henne over natten. Jeg fullammer henne, men har ikke fått helt dreisen på pumping. Andre som sliter med det? Så da tenkte jeg at det kan vel være greit om hun får erstatning mens de har henne? Kan vel ikke skade..men jeg kommer jo til å gå noen timer uten å amme, mister man melken da? Tenkte å ta med meg pumpen å prøve å få ut litt hvis jeg får veldig spreng. Er mye å lure på ja...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har vært ute har han fått mm som jeg har pompet + litt mme. Jeg pomper meg når jeg kommer hjem fra byen, når jeg våkner og en gang senere :-) Alt går i vasken :-/ Så resten av dagen så legger jeg han ofte til brystet. Dagen etter er det som før igjen!

Skrevet

Ja, har slitt med det. Kjøpt elektrisk pumpe, og fått nesespray for utdriving, og nå går det greit.

Ikke noe problem å gi erstatning. Ja, punpe hvis du får spreng, men hvis det bare er noen få timer er det ikke noe problem. Skal gå endel timer før du reduserer produksjonen noe. I så fall tar du den lett opp igjen.

har du sjekket at babyen tar flaske??? Min gjør ike det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...