Gå til innhold

Avbrutt forsøk før spray - når kommer mensen?

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har måtte avbryte prøvingen rett før sprøytestart pga at kroppen ikke har blitt nedregulert slik den skulle? I såfall, når fikk dere mensen??

Jeg har opplevd dette og skulle hatt mensen for ca 1,5-2 uker siden, og har tenkt at kroppen er skikkelig i utur pga alle hormonene. Kunne jo tatt en grav.test men føler meg ikke gravid ?!. Har bl.a. ikke ømme bryster, som var ganske så tydlig sist jeg var gravid...Tenkte jeg skulle høre om noen av dere har hatt tilsvarende "forviklinger"? :)

Fortsetter under...

jeg måtte spraye en uke ekstra fordi mensen uteble... vet det er mange som sprayer ekstra når klinikken er stengt i sommerferien/juleferien osv... tror det er normalt å blø ca 8-10 dager etter spraystart.

Lykke til videre!

Gjest Bjørnen Collargol

Kan ikke svare deg på det su spør om, men ville bare si en ting...

Mine 3 graviditeter har ikke vært like i det hele tatt, så det kan jo være at du er gravid selv om du ikke har noen symtomer som tyder på at du er det. Ville tatt en test jeg!

Lykke til!

Klæm

min mens kom en dag før ventet når jeg gikk på sprayen. Har blødd lengre denne gangen, vet ikke hvorfor???!!!Har bjynt på sprøytene nå.

Men du må jo ta en test, kjenner noen andre som har blitt grevis rett før ivf-forsøket!1

lykke til

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...