Gå til innhold

Hei jenter!! =o) Kommer en liten tur og hilser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det går med dere snuppene...=o)

Håper dere tester masse positivt nå som jula nærmer seg...=o)

Jeg har det litt bedre men tenker forstatt mye på baby=o(, men maser ikke så mye om det da...=o/

Så nå må dere( vel må ikke da=o) ) krysse fingrene for at det blir en januar spire for meg da...=o)

Krysser for at det sitter masse flere spirer hos dere nå... eller kommende=o)

Klemklemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann hoppsann!! Er bare så vidt innom jeg og... fant ut at jeg ikke vil henge meg for mye opp i det å bli gravid, for da skjer det sikkert ikke.... Sendte melding til sambo at jeg var babysyk, men han har ikke kommentert den.... Men han var med meg på ikea igår da, så han er ihvertfall litt glad i meg... hehe

Jeg krysser fingrene for en januarspire hos deg jeg... men jeg krysser ikke bena

klem

Skrevet

Hehehe... kan krysse bena etter EL..hihi=o)

Ja, håper han snart kommer etter nå da...=o)

Har sendt par stk sånne "vil ha baby NÅÅÅÅ" hihihi... Ikke fått svar på dem jeg heller... Jeg bare gråter, da får jeg litt respons... men jeg gjør det ikke med vilje da... Er så lei meg.. tenker på det heeeeeeele tiden..

Menmen får ikke gjort noe før han er klar eller noen lunde klar..=o)

Klem

Skrevet

ikke tenk så mye på det, det kan hende du blir litt for intens for han... sånn var det i hvertfall her i gården... jeg hadde ønska meg bebis lenge, men når jeg ikke pratet om det på en stund, kom plutselig han med forslaget i sommer.... men så ombestemte han seg igjen da, når jeg var klar som et egg... GRRRRR.... Mannfolk er håpløse...

Skriv dagbok eller noe, det gjør jeg, det letter litt på trykket..... man kan få ut mye aggresjon og fortvilelse... Eller dra på trening!! Hvis du bor på Skedsmokorset, har du jo DET treningssenteret rett rundt hjørnet... Trening hjelper mot depresjon, det er bevist!!!

Klem

Skrevet

Treningssenter?? På korset?? har ikke sett noen jeg...=o)

Ååå så spennende det er på grey....Håper jeg får se baby til dr bailey....=o)Hun skla jo føde..hihi

Men jeg skriver dagbok da, og så skal jeg ta ting med ro.. en dag om gangen...=o)

klem

Skrevet

ja, Avancia har åpnet det gedigne senteret i gamle Isberg-bygget... ved skedsmo ishall... de har masse morsomme timer!! har vært på kurs der oppe skjønner du...

He he, nå lurte sambo på hva jeg drev med... Tror han så hvilken side jeg var på

Skrevet

Hehehe... Ja, det går nok bra...=o) Bare si at du er blitt "kjent" med noen i samme situasjon.=o)

Ok, jeg får se om jeg kommer meg dit da.. Men har de selvstendig trening og eller?

Skrevet

Jajamensann, svær sal med sykler og apparater og alle greier... jeg jobber på treningssenter i lillestrøm, men de samarbeider, så det hender jeg er på korset og svetter litt

Skrevet

Jobber på family sporst club da...Eller sats...=o)

Har trent litt på family...Var ganske fornøyd da ja, men leeenge siden nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...