Anjamor Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Var ute for et par timer siden og klarte selvsagt å skli å dette på skinka. Har kjent liv etter det og føler ikke det var så veldig hardt fall. Er det farlig? Ble litt usikker.....
småen og smulan Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Tror ikke du skal bekymre deg. Du falt jo ikke på magen, og du sier du har kjent liv etterpå. Jeg ville ikke engstet meg så mye, men skulle du bli for usikker så ta en telefon til jordmor el. Det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite:-)
nr.2 i februar Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 ikke for å skremme, men det er faktisk mye faligere å falle på rompa enn på magen, da morkaka kan løsne. Magen fungerer jo som en airbag. Men det har helt sikkert gått bra, i og med at du har kjent liv og greier;-)
seff Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Det er sikkert gått bra. Men jeg har falt selv, ringte føden og de sa jeg måtte komme. Jeg kjente og de så liv, men jeg måtte uansett bli 1 døgn til observasjon da det alltid var standard prosedyre ift gravide som falt (Sykehuset Østfold). dette pga fare for løsning av morkake, blødninger etc. I flg legen gikk det nesten alltid bra pga at fosteret er meget godt beskyttet, men de måtte ha det som rutine pga at selv om ting ikke skjedde med en gang, kunne det gjøre det etter noen timer. Du trenger nok ikke bekymre deg, men jeg ville uansett ringt føden, for å høre hva de sier :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå