Elias og Kristians mamma Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 er det flere som har mye vondt i hodet? jeg har noen ganger så vondt at jeg kan begynne å gråte. sover dårlig om nettene og våkner av vondt hode, kvalme og spark fra babyen. i dag var jeg til og med hjemme fra jobb for å kunne sove og slappe av litt. jobber som lærer i 2.klasse og det er til tider slitsomt med 25 7-åringer som vil ha oppmerksomhet + en snart tre-åring hjemme som bare er mamma-gutt om dagen.... er i uke 29 og har ikke lyst til å bli sykemeldt ennå...
Denise:-) Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 er det lenge siden du målte blodtrykket ditt? man skal være litt obs i forhold til svangerskapsforgiftning når man har mye vondt i hodet, og blodtrykket er høyt
Elias og Kristians mamma Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 har ikke vært på kontroll på en drøy mnd, men skal til lege på fredag. bt er ikke spesielt høyt, men jeg går på jerntabletter for å høyne jernlageret som var for lavt.
lone23 Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Er sjøl veldig plaget med hode smerter, har begynt å få høgere bt, men hadde rimelig lavt til å begynne med... Men det er kjempe slitsomt, ligge rett ut på sofaen då...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Vil bare minne dere om at vondt i hodet, kvalme, høyt blodtrykk og protein i urinen er tegn på svangerskapsforgiftning. Du hovedinnlegger, du burde ta med deg urinprøve på fredag når du skal til kontroll og få sjekket blodtrykket ditt. Ikke vanlig å ha så vondt i hodet tror jeg ikke...
Havi Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Jeg er også veldig plaget med vondt i hodet, spesielt om morgenen, er veldig kvalm også. Begynte på jerntabletter for en ukes tid siden. Kanskje det har noe med det å gjøre? Jeg skal på kontroll neste uke, en mnd siden sist. Men jeg har hele tiden hatt veldig lavt blodtrykk, er det ikke rart da hvis det plutselig skulle blitt høyt?? Skal du ringe legen, eller venter du til fredag?
Har fire go`inger Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har vært plaget med hodepine stort sett hver dag siden uke 16 (- er nå i uke 29), men det begynner å gi seg nå. Jeg har verken hatt høyt blodtrykk eller protein i urin. Hos noen kan det være hormoner som gjør at man får vondt i hodet under graviditet, såvidt jeg vet. Jeg var forresten aktiv sykmeldt en periode på 1 måned. Det hjalp å slippe stresset. Aktiv sykmelding funket veldig bra, for da gikk jeg gå fra jobb når jeg hadde vondt og var på jobb ellers. Best både for meg og arbeidsgiver, sett i forhold til delvis sykmelding. Håper du blir kvitt hodepinen snart
Lellemor Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Kan fort bli litt stress i hværdagen.. er 38 uker og 1 dag i dag. Har en 4 åring. Han er helt håplaus, sjikkeli mammagutt.. han har ikke pleid å være sånn.. Man blir fort sliten av mas.. Får ofte vondt i hodet da... hjelper å bare kobble av litt, legge seg i badekarret slå av lysene bare ha steirinlys.. Om du er så heldig at du får bade alene.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå