Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Bare måtte fortelle det til noen!!! Og da ble det jo selvfølgelig dere her i aprilklubben: )) Venter ennå en stund med å slippe nyheten til slekt og venner. Hadde IKM på torsdag, men da mensen ikke kom i løpet av helga, pluss at jeg følte meg veldig oppblåst i magen og hadde småstikninger, tenkte jeg det var greit å teste. Har bare 2pp bak meg, så jeg ble litt overrasket, ja.. Testen slo forresten ut så positivt at streken kommer til å bli stående der forever.. he-he. Forholder meg anonym ennå en stund siden jeg ikke er mer enn ca fem uker på vei, og ting kan jo slå ut negativt også...
**synne** Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 JUHHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer deg med full klaff jeg da... Selv om det er tidlig... Og siden du har pp bak deg, så regner jeg med det var ønsket.. hehe.. Kjempegøy det da!! Gleder meg til å få vite hvem du er!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer så mye! Så spennende. Et august barn denne gang da? Skal sei slike anonyme innlegg som dette gjør en nysgjerring.
polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så mye. Nå ble jeg nyskjerrig også og litt misunnelig.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Åhh, gratulerer så mye... Håper alt går bra og at det ikke går så lenge til vi får vite det.. hehe *nyskjerrig* )
vb-76 Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Å så spennedne!!! Gleder meg til du avslører hvem du er! Gratulerer, håper alt går fint!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Hei jenter! Koselig å få tilbakemeldinger fra dere:) Formen er fremdeles på topp, men det vel kanskje for tidlig å merke evt kvalme, eller..? Noen som ble kvalme så tidlig??? Har jo helt glemt hvordan det var sist. Skulle jo nesten ikke trodd jeg hadde vært igjennom dette før...! Men sånn skal det vel være også... Pia, du har forresten helt rett! Det blir visstnok et augustbarn hvis alt går bra!
frida♥ Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 med amanda var jeg kvalm så tidlig, men ikke med de to andre - da startet det rundt uke 8-9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Oi, såpass! Så da kan jeg mao få noen skikkelige fine uker fremover.. Gulp...:-I
j05-g07-fødeklar Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 ååå GRATTIS.....og velkommen etter får jeg vel si. Her blir det et juni/juli barn hvis alt går bra da. Formen er bra, ikke et snev kvalme denne gangen heller. klem
Hijo Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Å, så artig, da! Gratulerer så mye med spiren!
Monica *rosa og blå* Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 ÅÅÅ!! Gratulerer så masse med spiren!! *misunnelig* Lykke til videre i svangerskapet! Du må holde oss oppdatert her ja! Og love å ikke svikte aprilklubben! hehe Mange klemmer fra
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 8. desember 2006 #15 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye med spiren! Klem fra
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. desember 2006 #16 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer så mye!! *litt misunnelig ja* ;o) Har en liten anelse om hvem du kan være, hehe... Blir spennende å se!! )
Kristin* Skrevet 9. desember 2006 #17 Skrevet 9. desember 2006 Gratulerer, så artig!! Håper jeg blir det om ikke lenge...... Har prøvd å få det til å klaffe denne mnd, så får vi se..... håper håper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå