Gå til innhold

En til "bare for gøy" link...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Gikk mange av dere over tiden med barna deres? Jeg gikk 16 dager på overtid før jeg ble satt igang. Endte med akutt ks. Hadde termin 14.juli og fikk 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk 14 dager over med første jenta, vannet gikk 14 dagen, ble satt i gang med drypp 17 dagen fordi jeg ikke fikk rier. Kom etter 4 timer på fødestua.

Med andre jenta gikk jeg 5 dager over, vannet gikk og riene kom, hun kom etter 23 timer på fødestua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var punktlig han - hadde termin 15.07, han kom 06.14 på morgenen den 16.07 :o) Altså seks timer og 14 minutter "forsinket" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten hadde det travelt med å komme til verden, han... Kom 11 dager før termin...

 

Typisk! Dagen før han kom var vi ferdige med "det som skulle gjøres unna" før fødselen. Da sa jeg at nå kan han komme... Og så gjorde han det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiril hadde nok litt hastverk, men ombestemte seg :)

Vannet gikk onsdag 12 juli, men kom ikke igang før natt til lørdag (modningsrier) og etter drypp 12.30 kom hun 15.12 lørdag 15 juli. En uke før ul-termin (22 juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 17 juli, og han kom den 24. juli. Han hadde det nok fint inni der, for han var ikke så villig til å komme ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL termin 30

Mens term 29

Fødte 26

 

 

(førstemann hade jeg UL termin 18mai, mens termin 17 mai, fødte 15 mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leander ble satt igang 6 dager over termin pga lite fostervann. Ba om å få komme inn en dag før jeg skulle, fordi forrige fødsel også ble satt i gang pga lite fostervann. Heldigvis har de bare en ukes overtid på Lillehammer. Han brakk kravebeinet i fødslen og veide 4300 desidert min største. Hadde termin 26 juli og fødte 1 aug.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også satt i gang 15 dager på overtid.

hadde termin 16.juli, Amandus han kom til verden 31.juli med akutt ks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegutten kom seks dager etter termin, hadde egentlig termin 26. juni. Men da han kom gikk det fort.... hadde en fødsel som varte litt over en time.... Kjapt og veeeeldig vondt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...