Gå til innhold

Ååååå, hva er nå dette da??? Nå som det gikk så bra!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 5,5 mnd som vi har slitt veeeeldig med å få til å sove av seg selv. Etter å ha prøvd ALT så har vi latt henne ligge og gråte og knirke seg i søvn (ikke skikemetode altså). Dette har funket som en drøm og hun har sovnet uten gråting nå ca 1,5 mnd.

Men nå er vi tilbake på gamle trakter igjen gitt!!!! Hun holder på å sovne og så begynner hun å gråte. Og så kaver hun seg selv mer og mer opp. Så jeg må inn og gi henne litt pupp og så kan jeg legge henne over i senga og hun sovner. Ikke noe galt i det altså, men jeg trodde at hun hadde skjønt dette med å sovne av seg selv.

Er det noen som har opplevd det samme og som kan trøste meg med at dette er en fase og kommer til å gå over?

Skrevet

vår førstefødte var en engel og sov for det meste om nettene til hun var rundt 5mndr gammel hun... da fant hun ut hun skulle begynne være litt vanskelig.. Det går nok over skal du se! det hjalp når hun fikk eget rom og lærte seg at der skulle hun ligge... hun har stort sett sovet hele nettene i 1 år og 4mndr nå :) (hun blir 2 år 1.juledag) så det går over! selv om det til tider kan føles ut som om man aldri skal få slappe av en kveld igjen...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...