TussiLussi Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er du innom i kveld ? Hvordan går det? Jeg er litt skjelven, etter å ha målt et skikkelig hopp på tempingen... nå får den bare holde seg der opp og ikke falle ned og indikere TR, altså!!!! Er på dag 25 ( 9 DPO) i dag... og her telles det ikke ned til 24.desember, nei ..hehe !! Uff at man skal hoppe på denne " forventningsbølgen" igjen... Er så redd for å narre meg selv. Samtidig vet jeg at hvis vi skårer blink nå, blir det leeenge til vi kan fortelle det til noen. Vi fortalte jo det til ungene da jeg var 11 uker på vei sist... og så gikk det galt :-( så denne gangen skal vi vente enda lengre, tror ikke vi skal påføre dem enda et "tap" Hun på 6 år har snakket mye i ettertid om da jeg hadde beibi i magen, og han på 4 sa sint til meg en dag at det var urettferdig at "hans beibi skulle bli ødelagt !!" ( etter at en kamerat ble storebror....) Sukk ! Ikke langt fra glede til sorg, nei :-) Vel, den tid den.... nå må vi først få den lille spiren til å klore seg fast da :-) Blir ikke mye juleakevitt her - håper jeg....
Positiva Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Å herlighet, så spennende!!!! Jeg ser over at du har lagt inn et innlegg som heter 'vonde bryster' eller noe i den duren også- skal lese den så snart jeg er ferdig med denne. Så utrolig spennende:-)!!! Jeg krysser fingre og tær, og tenker masse på deg! Tenk om den sitter allerede- det hadde vært utrolig gøy:-) Holder med deg i at det er lurt å vente med å fortelle, men noe mer enn 12 uker klarer dere vel ikke? Kan du ikke ta en UL rundt uke 11 da? Ser det greit ut da, skal det vel myyyyyye til for at det går galt?? Jeg har det ok. Hadde sex i går (på dag 11) og kjenner etter på kroppen om jeg kjenner noe 'eggløsningsaktig'(;-/) Blir gal av EL testene- de er helt blanke. Var en svak strek for to dager siden, men nå er det bare kontollstreken som synes. ....Men jeg må inrømme at jeg ikke er så flink til å ikke drikke i timene før jeg tisser, da...kanskje det har noe å si? Uansett, hyggelig å bli 'ropt på' :-). Gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg. Når var det du hadde IKM igjen? Stor klem,
TussiLussi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Heisann, der var du ja :-) dr.... i testene, du ! Det gjorde jeg :-) Satser på at vi har EL likevel - ikke sant ? JEg begynner å bli litt nervøs, her..... mannen går rundt og skuler på meg og lurer nok på om han har gjort jobben sin...hehe.... I dag vaska han til og med gulvet ( poengterte i etterkant at DET hadde han ikke svart på Kjærlighetstesten på lørdag....) HAr IKM den 11. desember - så nå gleder jeg meg både til den og til desember lønna ! Klem tilbake ,
Positiva Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Dette blir en spennende uke for deg, vennen ! (og meg :-)). Jeg tenker på deg- jeg kommer innom en tur i morgen også for å høre om du har noen flere symptomer. Etter leggetid :-) v/ 20:00 tiden. Nå skal jeg se på Greys Anatomy :-) PS: Kjæresten din høres ut som en søt mann:-) Natta,
TussiLussi Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Er på kor i hele morgen kveld, er nok ikke innom før på torsdag tror jeg - men skal la høre fra meg :-) Natta til deg og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå