Gå til innhold

ENORM mengde gulp/oppkast ved bruk av MME!! Normalt??

Anbefalte innlegg

I dag fekk vesla 50 ml Collett. Ca to tomer seinare brekte ho seg først èn gong med masse gulp. Så stelte vi ho, så var ho tydelig svolten, så eg amma ho litt, då kom det plutselig MASSE oppgulp, som en sprut! Dette har hendt før når ho har fått MME, så eg lurer på om der er ein samanheng?? Nokon som veit?

PS! Grunnen til at ho fekk collett, var fordi eg var ute en tur, og eg får ikkje til å pumpe:(

Fortsetter under...

Har hørt at de gulper lettere av Småfolk, men det kan jo bare hende at hvis jenta de ikke er vant til MME, så var det litt rart for magen hennes! Er noen som gulper voldsomt av MME ja, det finnes noe som gjør at de ikke gulper så mye, men vet ikke helt hva det er for noe.

Ja, min gulper veldig mye av mme. Har prøvd alle typer unntatt Collett. Gulper mest av småfolk og minst av Hipp. Bæsjer desto mer av Hipp, så da er vi like langt. Bruker nå NAN HA1 for å se om det bedrer seg. Har ikke nok mm til at han kan få det istedet.

Hei

Ser at babyen din er en mnd yngre enn min datter:)

Er det mulig at det er halt naturlig? Eline begynte nemlig å gulpe mer etter en stund. Hun har mme helt fra hun ble født, og gulpet ingen ting til å begynne med:) Det er vanlig at de gulper, lukkemuskelen er ikke helt utviklet ennå:) men det kan også være forskjell på merkene. Prøv deg frem. VI bruker vanlig nan.

Lykke til!

• 2 uker senere...

høres ikke greit ut. jenta mi gjorde det samme. prøv å bytte merke på mme. det gjorde vi, brukte nan og byttet til hipp, anbefalt fra helsestasjon. dette gjorde underverker for oss, ikke mer gulp og bedre regulert avføring.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...