Gå til innhold

Hva synes dere? ang.leggetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min herlige lille gutt kan ligge opp til en time våken i sengen sin før han sovner. Han er rolig og jeg merker at han koser seg, men allikevel så får jeg så vondt inni meg.Er jeg slem som bare lar han ligge der? Hvordan har dere andre det? Noen som har det som meg? Han er 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad du for at han bare koser seg. Uansett når jeg legger snuppa (mellom 19 og 20) så sover hun en halvtime. Etter det må jeg inn med jevne mellomrom, 4-5 ganger alt ettersom, med puppen før hun sovner til slutt kl 22. Som regel med hyling og skriking uten at jeg kan forstå at det skal være nødvendig.

Du er ikke slem som lar han ligge der, det er viktig at de lærer å være litt på egenhånd og.

Skrevet

Bare la han ligge og kose seg, han sier nok i fra hvis han er utilfreds...nyt det nå så godt du kan, før han lærer seg og reise seg osv...hehe( har en på 8 mnd, opp og ned 100 ganger)..

Skrevet

Skal love deg at han hadde sagt i fra hvis han ikke koste seg!!! Min ligger også og koser seg litt før han sovner, ofte trenger de å "fordøye" alle inntrykk som har skjedd i løpet av dagen.Bare ligge helt i fred og slappe av.

Skrevet

Du er for all del ikke slem som lar han ligge, så lenge han er fornøyd! Du kan være stolt av gull-gutten din, og nyte at han koser seg i eget selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...