Gå til innhold

Jeg bestilte GRAVID for 1 mnd siden, og har enda ikke fått bladet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare tull heile greia?

Tøysejenta som enda er "undercover" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt hende de bruker laaang tid på å sende det ut, med tanke på at det kommer kun 4 utgaver i året, og neste utgave kommer 8.Januar 2007!!

Kan hende det er det nr du vil få som første blad. Du kan jo bare kjøpe det som er i butikken nå.

Det gjorde jeg :=)

Lykke til !

Skrevet

Men jeg har jo bestilt... jeg kommer jo til å ha et barn på 6 mnd da når jeg får det siste barnet. Trodde liksom de la det til rette så man fikk 4utgaver i løpet av 9 mnd...

For noe tull og tøys da!!

Skrevet

Ja, ikke vet jeg.

Det enkleste er om du bare kontakter abonnement service, så finner du fort ut av det :=)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått det. Prøvde å ringe abonnement service nå, men de har stengt. Sikkert som AwholeNewWorld sier at vi ikke får første nummer før i januar.

Skrevet

Jeg har en venninde som som abonnerte på GRAVID mens hun gikk gravid og hun måtte vente en stund før det kom :=)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, jenter :=)

Klem!

Skrevet

jeg bestilte faktisk nå nettopp, stod at det var 6 utgivelser i året. Jeg tok et abonnement på 4 blader (207,- + et smykke). Stod at vi skulle få bladet innen tre uker.

Skrevet

ja tre uker er vel januar nesten det...hehe

jeg bestilte for en god stund siden og da stod det at jeg ville få første utgave i januar iallfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...