Gå til innhold

ma- 79 fikk jenta si 25/4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg ville bare si hei til deg min venn! :o)

Hvordan står det til med deg? Og hvordan går det med jenta di?

Nå SKAL jeg løsrive meg fra PC'en og slenge meg på sofaen med en god bok en halvtime før jeg skal finne senga... Er sliten etter ett par begivenhetsrike uker. Og snart er julestria over oss, så det er best å lade opp!

Ha en fortsatt fin kveld! :o)

Skrevet

Hei hei :-)

Så hyggelig å bli ropt på da!! :-D

Takk, står bra til med meg og jenta mi. Vet ikke om jeg tør å si det.. jo- jeg får ta sjansen: hun gulper mye mindre (hun får jo Losec pga refluks)!! Det hadde jeg nesten ikke trodd- for her har det vært MYE gulp!! Men hun våkner x-antall ganger pr. natt da. Men noe skal det være :o) Dere da? Bra med deg og lillegutt?

Ellers skjer det jo litt av hvert. Skal på julebord i morgen bla. det skal bli gøy. Har faktsik vært flink og handlet endel julegaver allerede, så det er digg!

Ja, det er best å slappe av mens man kan. Blir ikke for mye av det med en liten krabat i huset, vet jeg! Nå er det snart "Grey`s", så da er det bare å benke seg foran tv`n!! :P

Ha en fortsatt fin kveld ;)

Skrevet

Jeg fikk bare så lyst til å si hei til deg i går, så nemlig at du var inne på samtidig som meg i går... Måtte jo bare høre hvordan det står til med vennen min!! ;o)

Flott med mindre gulp, da. Er litt mindre gulp her også. Har ikke sjekket gutten min for reflux, men tror kanskje han plages litt i blant. Ser at han gulper litt (ikke ut av munnen, men begynner plutselig å svelge), slutter ofte å smile dersom han ligger å smiler, og så blir han rød i ansiktet og litt tårer i øyekroken... Så han plages nok litt han og. Heldigvis observerer jeg ikke dette mer enn 2-3 ganger om dagen, så jeg tror ikke han plages så mye. Men han er utrolig glad i å være oppe på armen, vet ikke om det skyldes gulpingen eller rett og slett bare at han er nysgjerrig... :o)

Gutten blir større og større, begynte å rulle fra rygg til mage for noen uker siden. Han gjorde det mange ganger i løpet av uka, men så sluttet han plutselig med det igjen... Smiler og er stort sett fornøyd... :o)

Godt å bli ferdig med julegavene, ja! Jeg og gubben satt hjemme og planla gavene vi, og så stakk jeg en tur ut alene og handlet. Alle gavene kjøpt inn i løpet av 2 1/2 time. Brukte å kjøpe til så mange (40-50 stykker), men har kuttet ut venner og søsken i år, kun til mødrene og tante/onkelbarna våre. Så da ble det "bare" 15...

I dag har jeg skrevet konvolutter til julekortene, så de er klare til å sendes på mandag. Så nå er det meste av jula i boks. Satser på å kjøpe juletre neste uke. Kjekt å være tidlig ute, så får vi valgt oss tre før det blir helt utplukket...

Vi har pusset opp kjøkkenet de siste dagene, vi. Bare benkeplate, fliser og litt små-pjusk, men jammen har det tatt tid. Nå skal flisleggeren fuge i morgen, og så er vi ferdig!! Og det blir jammen en stor forbedring i forhold til de "lekre" fruktkurvene som var det før, ja!! Så nå kan jeg sitte og slappe av i sofaen uten å bli psykotisk av å se på flisene på kjøkkenet (åpen kjøkkenløsning)! :o)

Grey's ja, ikke dum serie. Har rett og slett ikke hatt tid til å se særlig på TV i det siste. Men fant et sted på nettet der første sesong kostet 199, så det blir vel heller DVD på meg...

Håper du koser deg masse på julebord i kveld!

Skrevet

Dytter, jeg... :o)

Siden du var ute i går, så du den helt sikkert ikke da... :o)

Skrevet

Hallo igjen :-)

Jepp, var ute i går. Men fikk med meg svaret ditt- fikk bare ikke skrevet noe tilbake :P

Oi, så effektiv du var på juleshopping, da! Det hjelper å vite hva man skal kjøpe på forhånd, ja :)

Og oppussing- det vet jeg alt om! Bor i et oppusingsobjekt selv, men nå har det stått på stedet hvil her en stund. Begynner å bli litt utålmodig! Vil ha det ferdig!! Men det gjør jo ikke seg selv... Så gøy å få pusset opp kjøkkenet, da!Det er neste rom som skal til pers her også!

Ja, kanskej gutten din er litt plaget med gulping også. Men 3 ganger om dagen hørtes ikke så ille ut, da. Da jenta mi var på 24-timers ph måling, viste det seg at hun hadde 317 (!!!) sure oppstøt i løpet av et døgn, stakkar. Hun har hatt mye vondt i magen osv pga dette og hun har gulpa x antall ganger pr dag. Nå kommer det ikke så mye ut lenger, men hun har litt gulp som kommer opp i spiserøret. Har sikkert med å gjøre at hun er større nå- da er det lenger vei for å få opp gulpen!

Du må ha en fortsatt god kveld, da carina!

Klemmer fra

Skrevet

Kjipt å holde på å pusse opp, men bra når det blir ferdig! :o)

Karsten gulper mer enn 3 ganger pr døgn, altså, men 2-3 ganger om dagen jeg ser at han plages med det... Gulpe gjør han både før, etter og mellom måltidene, så gulpekluten er aldri langt unna. Litt slitsomt å reise på besøk når han er sånn, spesielt til folk som ikke har barn selv. Men det har blitt mindre gulping her også, så det ser ut til at det er på vei til å bli bedre... Godt for både han og oss!

Ha en fortsatt god kveld du også! :o)

Skrevet

Ok, sånn å fotstå :) hehe... Syntes liksom ikke 3 ganger om dagen hørtes så galt ut :) Godt å høre det blir bedre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...