mamma til<3<3 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 hører ikke til her enda,men tenkte jeg skulle spørre her..tenkte jeg skulle få søkt barnehage plass til sønnen min,men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.(skal ikke ut i jobb før til juni) søkte dere på nette eller tok dere kontakt m komunen? er det noen som kjenner til noen ok barnehager i gamle byen i oslo? gikk dere på besøk til de aktuelle barnehagene før dere søkte?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Man søker til kommunen på nettet. Der står ogå hvilke barnehager som er i de forskjellige bydelene. Du kan begyne å søke i januar og vil da være med i hovedopptaket som er 1. august. Trenger du plass tidligere kan du skrive det men det er som regel ingen ledige ellers i året. Som regel er barnehagene stengt i juli, men ikke alle. Hvis alle som trenger barnehageplass skulle dra å besøke flere aktuelle barnehager ville ikke personalet få tid til å passe ungene som går der så det er ikke å annbefale. Og det er heller ikke barnehagene som bestemmer hvem som får plass men barnehageservice.
mamma til<3<3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 det er sant det du sier om å besøke barnehagene...men hvordan vite hvilken som er best?men det er vel samme standar på de fleste komunale?er det lett og søke på nette?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Bare et lite tips- lurt å søke nå, slik at du blir registrert dette året, så søker du på nytt neste år (jan/feb)
mamma til<3<3 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 å kjekt og vite...takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 http://www.oslo.kommune.no/tjenestevelger/barn_og_unge/barnehager_-parker/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå